Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hva kan dette programmet brukes til foruten til kriminelt som hacking ol for privatpersoner? Anonymous poster hash: c03a1...c89
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bruker tilsvarende program for å bevare anonymiteten min på nett. Jeg liker ikke tanken på at alle mine data kan tappes. Og så bruker jeg det for å skjule meg når jeg er pirat. Anonymous poster hash: d108a...b58
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bruker tilsvarende program for å bevare anonymiteten min på nett. Jeg liker ikke tanken på at alle mine data kan tappes. Og så bruker jeg det for å skjule meg når jeg er pirat. Anonymous poster hash: d108a...b58 Kan programmet brukes for å skjule virtuell utroskap? Eller vil man fortsatt få opp på loggen som viser aktiviteten man har hatt på nettet som normalt? Anonymous poster hash: 64d6c...228
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bruker tilsvarende program for å bevare anonymiteten min på nett. Jeg liker ikke tanken på at alle mine data kan tappes. Og så bruker jeg det for å skjule meg når jeg er pirat. Anonymous poster hash: d108a...b58 Kan programmet brukes for å skjule virtuell utroskap? Eller vil man fortsatt få opp på loggen som viser aktiviteten man har hatt på nettet som normalt? Anonymous poster hash: 64d6c...228 Logg i nettleseren skrives som normalt, men leverandørene kan ikke se hvem som surfer fra hvor. Men om man feks bruker inkognito-modus i nettleseren lagres ikke logg, historie eller cookies.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bruker tilsvarende program for å bevare anonymiteten min på nett. Jeg liker ikke tanken på at alle mine data kan tappes. Og så bruker jeg det for å skjule meg når jeg er pirat. Anonymous poster hash: d108a...b58 Kan programmet brukes for å skjule virtuell utroskap? Eller vil man fortsatt få opp på loggen som viser aktiviteten man har hatt på nettet som normalt? Anonymous poster hash: 64d6c...228 Logg i nettleseren skrives som normalt, men leverandørene kan ikke se hvem som surfer fra hvor. Men om man feks bruker inkognito-modus i nettleseren lagres ikke logg, historie eller cookies. Tusen hjertelig takk for svar... Vet det finnes mange måter å skjule spor. Var bare redd partneren min hadde vært og funnet et program for virkelig å sikre seg. Som du sikkert skjønner har jeg brukt litt for mye tid her inne blant hysteriske damer som mistenker utroskap bare man bruker 10 min lenger en normalen på butikken... Anonymous poster hash: 64d6c...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå