Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hei,Jeg lurer på om det er noen andre med barn som kunne tenke seg å dele bolig? Vi ser for oss enten en liten familie med både mamma og pappa og et eller flere barn eller en alenemamma/pappa. Vi ser for oss en hverdag hvor to familier gjensidig har noen å støtte seg til. Vi kan hjelpe hverandre så mye/lite vi ønsker, jeg ser for meg at det kan bli naturlig å spørre hverandre om barnevakt innimellom -og det hadde vært supert om barna våre kunne leke sammen! Jeg vet at denne typen boligløsning er vanligere i Danmark, og kanskje kommer trenden hitover etterhvert. Vi bor sentralt i Oslo og ønsker å fortsette med det. Anonymous poster hash: f4c6b...8ca
oslofrk Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Fantastisk tiltak! Hadde jeg ikke fått så stor bonusfamilie, vill jeg def vært interessert! Håper de rette samboerene dukker opp - masse Lykke Til!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Herlig! Jeg har lenge tenkt at jeg skulle ønske jeg kunne finne noen å bo slik med, så det er veldig fint å se at det er andre som faktisk også er interessert i dette! Men, hvor gamle er dere og hvor gamle er barnet/a deres? Anonymous poster hash: 1b27d...b88
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Det er kjempelurt! Hvis vi skulle hatt ny bolig hadde vi blitt med på noe sånt😊 Anonymous poster hash: 54523...534
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Vi er i slutten av 20-åra og har 6-åring. Hva med deg #3? Hi Anonymous poster hash: f4c6b...8ca
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 dytt dytt! Anonymous poster hash: f4c6b...8ca
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Så spennende!! Men ser dere for dere at man skulle spleiset på ny bolig sammen? Bor også i Oslo, alene med en ettåring og har liten familie. Et utrolig spennende prosjekt. Oppdater gjerne dersom dere får det til! Hadde jeg vært på et litt annet sted i livet ville jeg vurdert dette akkurat nå nyter jeg å bo alene. Anonymous poster hash: 9891e...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå