Gå til innhold

Dele bolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om det er noen andre med barn som kunne tenke seg å dele bolig? Vi ser for oss enten en liten familie med både mamma og pappa og et eller flere barn eller en alenemamma/pappa. Vi har ikke mye familie i Oslo og ser for oss en hverdag hvor to familier gjensidig har noen å støtte seg til. Vi kan hjelpe hverandre så mye/lite vi ønsker, jeg ser for meg at det kan bli naturlig å spørre hverandre om barnevakt innimellom -og det hadde vært supert om barna våre kunne leke sammen! Vi har et enebarn og ønsker oss derfor et slikt nært nabobarn. Jeg vet at denne typen boligløsning er vanligere i Danmark, og kanskje kommer trenden hitover etterhvert. Vi bor sentralt i Oslo og ønsker å fortsette med det. Akkurat her vi bor nå har vi dårlig plass, og angler en barnevennlig bakgård og balkong. Dette er viktige ønsker for oss når vi skal se oss om etter et nytt sted å bo. Om man deler med en annen familie, vil vi kunne utvide søket og lete etter større bolig. Vi har et barn på 6 år. Med tiden ønsker vi oss kanskje ett til.

Anonymous poster hash: f4c6b...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...