Gå til innhold

Dere som er litt lave, 160. Hvilken brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ikke drukne i den? Eventuelt hvilke bør en styre unna for å ikke se enda kortere ut?

Anonymous poster hash: bdb47...4a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur i en brudesalong, så vil de som jobber der kunne fortelle deg hvilken fasong som passer best for deg

Anonymous poster hash: 4fdd2...32a

Skrevet

Jeg er 1.55. Valgte en tube kjole uten slep. Følte jeg ble borte i de med slep ;)

Anonymous poster hash: a8475...2ca

Skrevet

Ville gått for en havfrue variant. Valgte selv ganske feil med a-form og følte jeg så veldig liten ut.

Anonymous poster hash: 2d1f5...4d2

Skrevet

Ta en som er kroppsnær,sånn at det ikke ser ut som et telt,da ser vi  enda mindre ut!

Anonymous poster hash: ea926...4fe
Skrevet

Jeg er 162, har valgt en a-linje formet kjole pga det var virkelig drømmekjolen <3 Men nå skal jeg ha 11 cm hæl på meg, så jeg blir nok ikke så lita som jeg er til vanlig :P 

Anonymous poster hash: 85d47...c6d
Skrevet

Jeg er ca 159 cm og har valgt en kjole med a-form. Den er veldig tettsittende oppe, men svinger ut fra hoften og ned. Skjørtet er ikke spesielt stort, har et underskjørt som gjør at kjolen bare går litt ut. Er litt slep da, men det synes jeg bare gjør at jeg virker lengre. Kjolen har tynt stoff, så det blir ikke veldig mye kjole liksom, og veldig mange lag med stoff. Synes absolutt ikke at det gjør meg lavere. 

Anonymous poster hash: f8940...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...