Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hei! Jeg lurer på om det er noen flinke damer som vet: Vi flytter til annen kommune. Må jeg bytte fastlege,- eller kan jeg beholde den gamle i den gamle kommunen? Anonymous poster hash: 9c6ac...be4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Du kan beholde den du har😊 Anonymous poster hash: 6df6b...36b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Så bra! Takk for svar! Anonymous poster hash: 9c6ac...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå