Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Er i uke 18, og magen begynner å komme. Har kjøpt en gravidbukse på h&m, men synes den er varm og ubehagelig. Jeg kommer til å jobbe hele sommer og trenger noen klær jeg kan gå i der. Er ikke veldig kjolemenneske, men kan sikkert gå med det av og til framover hvis jeg må. Ellers har jeg sett her at tights er noe forferdelige greier? En kollega hadde nemlig rådet meg til å kjøpe nettopp det. har ingen fra før, jeg har bodd i jeansene mine.. Andre tips? Kroppsfasongen min er eple, slanke legger, store pupper, større og større mage nå Anonymous poster hash: 8b231...b9b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Bump? Tenkte å dra på shopping senere i dag. Anonymous poster hash: 8b231...b9b
<3 2G <3 Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Så klart du kan bruke thigts! Men noen bruker lave jeans så om du finner noe som passer så kjør på. Evt kjøp et slikt magebelte de har på H&M som dekker knappen som er åpen i buksen
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Tigths er da greit når man er gravid! Mamma-buksene kommer i ulik ttykkelse og fasong. Prøv litt flere! Anonymous poster hash: f79e6...44e
DramaMama Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Her er det tights med kjole, tunika eller en lang genser over. Jeg er gravid, og overser motepolitiet.
Modesty Blaise. Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Enig med resten her, når du er gravid er thigts lov Hvis du liker stilen på Indiska så har de masse kjoler der som fungerer til en voksende mage.
Optatium Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bruker tights og tunika/kjole/genser både nå som eg er gravid og ellers. Syns det er fint, så lenge genseren dekker rumpa :-P Ellers har jeg kjøpt meg tynne, mønstrede bukser (som tydeligvis er så in nå) der går strikken under magen :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Gravid tights er kjempe deilig. Ikke hør på hva folk her inne skriver, de er jo ikke noe motepoliti. Her går det mye i korte og lange gravidtights. Bruker store tskjorter eller litt lange singleter over. Du må bare kjøpe klær du er komfortabel i. Er jo bare en viss periode magen er så stor at du ikke kan bruke vanlige klær. Anonymous poster hash: 8a017...935
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Tights og kjole/tunika. Eneste komfortable for voksende mager Anonymous poster hash: f0985...a79
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Det var ett par stykk her i går som mente at tights" ikke er in i år", men det betyr på ingen måte at folk ikke liker det og bruker det likevel. Du kan gå inn i hvilken som helst klesbutikk og finne tights i alle mulige farger og fasonger og størrelser, og tunikaer, skjorter og store gensere så langt øye rekker. Hadde det vært så innmari "ut" og forferdelig å bruke, så hadde de vært tatt det ut av sortimentet og gjemt bort. Det er ingenting som er "in" eller "ut", det er forskjellige stiler, og det meste er "lov". Jeg kjøpte for øvrig på H&M når jeg var gravid noen tynne mammatights, både smale og vide i beina, og de var utrolig deilige. Jeg brukte dem under kjoler og tunikaer. Jeg fortsatte å bruke dem lenge etter at ungen var ute. .) Jeg fant også noen tynne lin-lignende hvite mammabukser der, som var veldig lette og luftige på sommeren. Anonymous poster hash: a8d0d...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå