Gå til innhold

Stopp verden- samboer har fått influensa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går kveld og klaget på at han ikke fikk puste skikkelig. Nå på morningen har han vondt i hele kroppen og er visst døden nær. Jeg kan visst ikke forstå hvor fælt han har det! Så da sa jeg bare at jeg har hatt influensa men helt sikkert ikke så ille som han.

Han har egentlig pappaperm men dere skjønner sikkert at en dødsyk person ikke kan passe vår 9 mnd gamle gutt. Så nå sitter jeg og venter på at svigers skal våkne for å høre om barnepass. Hvis ikke må jeg ringe jobben å forklare situasjonen. De forstår vel problemstillingen;) manflu in the house!

Anonymous poster hash: 63c42...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Her også. Dessverre ER det ikke influensa. Det er en forkjølelse.

Takk og lov er han ikke typisk mann på dette området så han skal faktisk bli med meg i møbelbutikken som avtalt i dag. :-)

Anonymous poster hash: 32f81...cee

Skrevet

Vi har et barn med astma som får influensavaksine hver høst. Høsten som var, nyttet jeg anledningen til å få vaksinert oss alle. Jeg sier det er for å beskytte hun med astma, men for meg er det like mye at jeg ikke orker "Manflu" :)

Anonymous poster hash: cc3a1...4c0
Skrevet

Og lord. Stakkars deg. Jeg har erklært unntakstilstand i hele kommunen. God bedring og lykke til de neste dagene :):D

Skrevet

Vi har et barn med astma som får influensavaksine hver høst. Høsten som var, nyttet jeg anledningen til å få vaksinert oss alle. Jeg sier det er for å beskytte hun med astma, men for meg er det like mye at jeg ikke orker "Manflu" :)

Du veit vel at vaksinen ikke er 100 % beskyttende?

Anonymous poster hash: a4e28...9c2

Skrevet

Dump han! Hehe. Neida min er sånn og.

Anonymous poster hash: 76fd9...a6c

Skrevet

Håper myndighetene og regjering er informert.

Anonymous poster hash: 0eef8...f98
Skrevet

Influensa midt på sommeren? Det er vel nesten noe å tipse media om, ettersom det ikke er sesong.

Men manflu kommer vel når man minst venter det:)

Du har min medfølelse. Har en mann som er fantastisk på alle andre måter, men akkurat sykdom er helt håpløst å håndtere.

Anonymous poster hash: 9136f...0c4

Skrevet

Du veit vel at vaksinen ikke er 100 % beskyttende?

Anonymous poster hash: a4e28...9c2

Det er ingeting som er 100%, men vaksine er det som gir den beste beskyttelsen og om en blir syk blir sykdomsforløpet mildere.

Skrevet

Tviler på at det er influensa, er ikke sesong for det nå, veldig sjelden noen får det om sommeren....

Antagelig er det en kraftig forkjølelse med feber, ille nok for en dame, for menn er det potensielt dødelig ;)

Anonymous poster hash: b69b1...a07
Skrevet

Å nei! Hvorfor har ikke tyfonene blitt slått på? Håper du bor langt unna Østfold for min mann har tydeligvis samme immunforsvar som en som bruker cellegift.

Anonymous poster hash: 372a1...25b

Skrevet

Det er ikke influensasesong nei, så du må nok desverre skuffe pasienten:-) Men det er veldig mange rundt omkring som kaller kraftig forkjølelse for influensa...

Anonymous poster hash: 551fd...5fd

Skrevet

He he. Tror nok min samboer er litt forkjøla bare;) men han var visst døden nær på morningen. Plutselig veldig pigg nå i kveld... Etter å ha mast om nakkemassasje og sympati i hele ettermiddag. Hadde hatt besøk av en kamerat som visstnok også var svært så syk og hadde vært til legen. Da ble han nesten enda verre en stund.

Men i morgen får han vær så god å passe babyen. Tydeligvis ikke influensa siden han er tusen ganger bedre i kveld;)

HI

Anonymous poster hash: 63c42...a96

Skrevet

Til dere som skriver at det umulig kan være influensa, så ligger jeg selv med influensa her. Nå har jeg riktig nok flydd vekk fra varmen, og legen kunne bekrefte at jeg hadde influensa. ;)

Er godt han er bedre, HI ;) Manfluensa skal man likevel aldri spøke med. Det SER i alle fall helt forferdelig ut, men takk gud for at den bare biter på menn, da - og ikke oss som må vaske, rydde, jobbe, passe barna og alt uansett hva som skjer ;)

Anonymous poster hash: 5081f...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...