Gå til innhold

Typen fingret meg og tok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inni livmoren??

Er det mulig??

Kan ikke gjøre dette når jeg er gravid?? Farlig??

Anonymous poster hash: a8b1b...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fysisk mulig om du ikke har åpning, som i åpning pga rier og snart skal føde. Hullet til livmora er så lukket at man ikke kan se inn i den og man kan ikke presse inn en finger. Da hadde det iallfall vært ekstremt vondt. Om dette er sant så har du mye å lære om kroppen din.

Anonymous poster hash: f58a6...2dd

Skrevet

Hvordan i all verden har du fått det for deg at typen din var inn i livmoren din ??? :fnise:

Frem med anatomi bøker og litt info om kvinnekroppen hadde vært på sin plass her. Inn i livmoren ... herrefred, tror jeg dauer her :surprised:

Hvor gammel er du ?

Anonymous poster hash: fe718...1a2
Skrevet

Hvordan i all verden har du fått det for deg at typen din var inn i livmoren din ??? :fnise:

Frem med anatomi bøker og litt info om kvinnekroppen hadde vært på sin plass her. Inn i livmoren ... herrefred, tror jeg dauer her :surprised:

Hvor gammel er du ?

Anonymous poster hash: fe718...1a2

Husker for noen år siden jeg leste et innlegg fra en mann som fortalte at når han tok kjæresten bakfra kom han opp i livmoren hennes, og det var så fantastisk at han anbefalte alle menn å gjøre det samme. Jeg postet et bilde av kvinnens kjønnsorganer sett fra siden, og ba ham forklare det. Det ble stilt. 

Anonymous poster hash: 8ec2c...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...