Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Adriane?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Læreren til den eldste datteren min heter det og synes det var så fint!

 

Anonymous poster hash: ad867...78d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig!

Definitivt på lista mi! :)

Skrevet

Alt for likt Adrian. Noen har tatt guttenavnet og laget et jentenavn av det. Det klinger i mine ører luke dårlig som Hansa, Olivera, Theodora, Jespera, Finna, Leona, Jackoba osv.

 

Anonymous poster hash: 03fe8...bd5

Skrevet

Pent navn, men liker bedre varianten Adriana :)

Skrevet

Det var ganske fint:)

 

Anonymous poster hash: 4122a...f4e

Skrevet

Jeg syns det er fint. Syns Adriana er finere, men litt tungt. Derfor heter jenta vår Ariana :)

 

Anonymous poster hash: db3df...f88

Skrevet

Liker det veldig godt :) Kjenner ei supersøt lita jente som heter det :D

 

Anonymous poster hash: d8159...a04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...