Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Læreren til den eldste datteren min heter det og synes det var så fint! Anonymous poster hash: ad867...78d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Alt for likt Adrian. Noen har tatt guttenavnet og laget et jentenavn av det. Det klinger i mine ører luke dårlig som Hansa, Olivera, Theodora, Jespera, Finna, Leona, Jackoba osv. Anonymous poster hash: 03fe8...bd5
megmegmeg Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Pent navn, men liker bedre varianten Adriana
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Det var ganske fint:) Anonymous poster hash: 4122a...f4e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Jeg syns det er fint. Syns Adriana er finere, men litt tungt. Derfor heter jenta vår Ariana Anonymous poster hash: db3df...f88
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Liker det veldig godt Kjenner ei supersøt lita jente som heter det Anonymous poster hash: d8159...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå