Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Vi er halvsøsken, jeg er mye yngre...De er tre helsøsken, og jeg forstår at de har et mye nærmere forhold til hverandre enn til meg, det er jo bare logisk. Samtidig synes jeg at ettersom de er såpass mye eldre enn meg, har de hatt et større ansvar for å opprettholde kontakten i min oppvekst enn meg. Jeg mener at man bør forvente mer av en 30-åring enn en 10-åring, hvis dere skjønner? Nå er jeg selv voksen, og har selvsagt like mye ansvar selv nå, men jeg visste ikke at han skulle feire dagen, jeg har ikke hørt noen ting om det. Spurte de andre halvsøskene mine om jeg kunne være med på gaven deres til ham (jeg fikk felles gave fra de alle tre på min stordag nå), men de hadde allerede ordnet det, så jeg tenkte å sende en fin blomster. Han har bursdag i morgen, men jeg ser på Facebook nå at han har feiret i dag, med søsken og venner. Jeg fikk invitasjon til mine andre søskens store dager, samt bryllup og dåp, og jeg har deltatt på alle. Vi har alltid bodd langt fra hverandre, men disse årlige møtene har betydd mye for meg. Jeg har virkelig ønsket, og prøvd, å ha et søskenforhold til dem, men nå føler jeg meg egentlig litt utelatt. Jeg vet ikke om jeg overreagerer, men jeg ble litt trist? Anonymous poster hash: 9224e...bcb
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Skjønner godt at du ble trist. Dårlig gjort. En halvsøster er like mye verdt spør du meg. Dette sa mer om han enn om deg. Anonymous poster hash: a6aba...be0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg skjønner veldig godt at du synes det er leit! Jeg synes du burde fortelle hvordan du føler enten til broren din eller til en av de andre hvis du har et nærere forhold til en av dem. Si at du setter stor pris på dem alle, og fortell det du har skrevet i innlegget her. Ikke for å få han til å føle seg kjip, men slik at de forstår hvor viktige de er for deg. God klem til deg Anonymous poster hash: e34fa...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå