Gjest lillehi Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Fikk brev igĂ„r om at datteren min nĂ„ er meldt opp til konfirmasjon 3. mai neste Ă„r. For en rar fĂžlelse! Litt sĂ„nn trist/glad. NĂ„ begynner hun VIRKELIG Ă„ bli stor, og er ugjenkallelig snart ikke min lille jente lengerđ men er jo sĂ„nn det skal vĂŠre! Har dere andre med sĂ„ store barn hatt det pĂ„ samme mĂ„ten, eller er det bare jeg som er veldig sentimental?đą Hehe...đ Endret 29. juni 2014 av lillehi
klishe89 Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Har ikke barn, men sÄ hyggelig med konfirmasjon :-) HÄper dere fÄr en flott feiring neste Är :-)
Gjest lillehi Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Takkđ virker sĂ„ lenge til, men tiden gĂ„r jo sĂ„ fort!đ
*Miss Marple* Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Kjenner godt igjen fĂžlelsen.  Det er liksom veldig klart og endelig at de er pĂ„ vei til Ă„ bli voksne.  Vemodig, men ogsĂ„ veldig godt. Det er sĂ„nn det skal vĂŠre, men likevel kommer de alltid til Ă„ vĂŠre barna vĂ„re som vi aldri slutter Ă„ elske, bry oss om og bekymre oss over â€ïžDet er en livslang glede og bekymring đ
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Og jeg har en 18-Äring i hus i lÞpet av neste mÄned... Gulp!  Anonymous poster hash: c615d...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ