Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hei dere som ammer! Blir det mye melkesøl? Når dere ammer om natta, er det så enkelt at ungen bare finner puppen og suger mens du sover videre? Hva har dere på dere om natta? Lekker ikke melka? Er det bh og innlegg om natta? Anonymous poster hash: 967b4...f48
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 I starten måtte jeg bruke bh med innlegg om natta, da det andre brystet lakk ved amming. Etterhvert holdt det med en ny tskjorte hver natt. Jenta mi fant frem selv, jeg våknet ikke i det hele tatt etterhvert. Husker ikke hvor lang tid det tok før hun var selvforsynt, men var ikke så lenge. :-) Anonymous poster hash: 3ceda...c91
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Gurimalla,så digg!! Jeg vil også ha det sånn! Har du noen tips? Anonymous poster hash: 967b4...f48
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Kombinasjon av sulten jente, trøtt (og tungtsovende) mor og samsoving? ;-) Det fungerte som ei kule for oss ihvertfall. :-) Anonymous poster hash: 3ceda...c91
Koneogkone+2jenter Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Sover med ammebh og med innlegg. I starten hadde jeg et håndkle under lakenet i senga, og baby lå på en gulpeklut. Endel melkesøl i starten, minimalt nå når baby er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 4 uker og jeg er seig av melk døgnet rundt👍 Gledes til det stabiliserer seg. Sover m bh og ammeinnlegg, gulpekluter er også et must. Anonymous poster hash: c75bd...6aa
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Min er to mnd og søler fælt. Sover med ammeinnlegg og har gulpeklut under meg/baby. Lekker både fra andre puppen og fra den han dier fra. Jeg legger han til, men når han først er der kan jeg sovne. Anonymous poster hash: bca58...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå