Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hjelp!! Plutselig har det dukket opp ekle linker overalt, i tekst som bare leder til popups og virusaktige greier. Det heter gophotoit. Får det ikke vekk! Har norsk oppsett på macen og forstår derfor ikke alle instruksjonene når de står på engelsk. Hvor er library feks? Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg fjerner dette, fra safari og Mac, på norsk? Værsåsnill? Anonymous poster hash: b9066...51c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Det er virus ja, installer et virusprogram så blir du kvitt det. McAfee f.eks. Du må laste det ned. IKKE klikk på linkene, og IKKE følg instrukser fra pop-upene. Skaff deg ad-block. Anonymous poster hash: 261a3...653
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Takk! Trodde ikke man kunne få virus på Mac har klikket på dem en gang, men fulgte ingen instrukser og stengte safari og restartet maskinen. Skal forsøke det du anbefaler i morgen, håper det hjelper.. Anonymous poster hash: b9066...51c
SuperFries Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor skulle man ikke kunne få virus på Mac?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor skulle man ikke kunne få virus på Mac? Fordi det ikke lages så mange virus til Mac... Library betyr bibliotek, men jeg kan ikke skjønner at det skal kunne ha noe med dette å gjøre. Jeg har ikke anti-virus program selv heller. Kan dessverre ikke hjelpe deg, jeg har ikke vært borti problemet. Om du limer inn den engelske teksten så kan jeg hjelpe deg med å oversette?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Tusen takk!! :-) Anonymous poster hash: b9066...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå