Gå til innhold

Hvordan ser en Emilie ut for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et emne med "Helene" så bare lurer av ren nysgjerrighet egentlig.

Utseende/prrsonlighet?

Anonymous poster hash: 99283...f83

Anonymous poster hash: 99283...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilie er verdens nydeligste jente fra innerst til ytterst, hun har egne meninger, men gjør alt for at andre skal ha det bra.

(Min datter heter det)

Anonymous poster hash: 86858...3e7

Skrevet

Når jeg hører Emilie ser jeg for meg ei blond jente som alltid har noe dill i håret. Hun går mye i rosa og duse farger og har en mor som er opptatt av at jenta skal ha på seg pene og søte klær. 

Vet at de fleste som heter Emilie sikkert IKKE er slik, men det er noe veldig sukkersøtt med det navnet. I mine ører passer det ikke til en voksen dame, men nå kjenner jeg ingen voksne som heter det heller. Kan hende det endrer seg om jeg møter noen, blir jo en vanesak som alt annet. 

Anonymous poster hash: e502d...6f1
Skrevet

Når jeg hører Emilie ser jeg for meg ei blond jente som alltid har noe dill i håret. Hun går mye i rosa og duse farger og har en mor som er opptatt av at jenta skal ha på seg pene og søte klær.

Vet at de fleste som heter Emilie sikkert IKKE er slik, men det er noe veldig sukkersøtt med det navnet. I mine ører passer det ikke til en voksen dame, men nå kjenner jeg ingen voksne som heter det heller. Kan hende det endrer seg om jeg møter noen, blir jo en vanesak som alt annet.

Min Emilie har fått navnet sitt fra sin oldemor, som i aller høyeste grad var en voksen dame. Emilie er faktisk et gammelt og tradisjonsrikt navn.

Anonymous poster hash: 414e9...4a8

Skrevet

Min Emilie er oppkalt etter sin mormor. Hun har mellomblondt hår med korketrekkere. Hun er fantasifull, kunstnerisk, leken, språkmessig sterk, sta som tusan og grusomt irriterende til tider. Hun er rett og slett en kombinasjon av sin mor og far. Navnet er tilfeldig, og overhodet ikke relevant for en referanse av personlighetstrekk.

Skrevet

Min Emilie har fått navnet sitt fra sin oldemor, som i aller høyeste grad var en voksen dame. Emilie er faktisk et gammelt og tradisjonsrikt navn.

Anonymous poster hash: 414e9...4a8

Klart jeg vet det, har da ingenting med det å gjøre. For meg høres Emilie, selve navnet, veldig sukkersøtt og ungpike-aktig ut for meg. Og som sagt så vet jeg at de fleste ikke er slik jeg beskriver. Det er bare noe med selve navnet/lyden. 

Skrevet

Jeg kjenner 3 stk Emilie. De har alle sammen lys blondt og slett hår :)
Søte alle sammen.

Skrevet

Sånn kan håret til en Emilie se ut ☺

post-859062-1979071_thumb.jpg

Skrevet

Har et eksempel på en brunette, en begavet fransk artist som heter Emilie Simon.

Anonymous poster hash: b8cf0...a7b

Skrevet

Nydelig jente med godt humør :) kjenner 6 Emilie og alle er det kun postivt og si om :)

Skrevet

Kjenner ingen Emilie men får assosiasjoner til blondt hår, rosa kjole, sløyfer i håret. Litt sånn som er veldig glad i barbie og dukker.

Anonymous poster hash: 648dd...07a

Skrevet

Musefletter og heklegenser. Elsker å ta rollen som den prektige og flinke lille piken....

Anonymous poster hash: c4bcc...4e6

Skrevet

Lysebrunt hår, store tenner, mye rosa tøy, ler mye, veldig nysgjerrig

Anonymous poster hash: 787ee...31d

Skrevet

Det er nesten 9000 Emilie'r her til lands. Hvordan skal man kunne si hvordan èn av dem ser ut? 

Anonymous poster hash: 2aa37...e34
Skrevet

...men siden de fleste av de 9000 Emiliene er født i 1999 kan man vel konkludere med at majoriteten av Emiliene er ca 15 år. I det minste. 

Anonymous poster hash: 2aa37...e34
Skrevet

To på skolen til datter. To rake motsetninger. Hun ene er tykk, veldig egoist og barna mener hun er "slem" hun andre er en liten forsiktig smal jente. Nydelig og inkluderende og godt likt av alle.

Anonymous poster hash: f56bf...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...