Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Leste tidligere i dag om ei jente som til tross av masse strekkmerker hadde brukt bikini da hun besøkte et badeanlegg. Dette synes jeg er utrolig tøft gjort og skulle ønske jeg var like tøff. Men hun fortalte videre at hun hadde fått tilsnakk hos noen som hadde bedt henne dekke seg til og bikini var ikke noe hun burde bruke:O Jeg ble helt sjokkert av å lese dette. Jeg synes det er skremmende at man risikerer å få tilsnakk og bli ydmyket hvis man ikke dekker til en kropp som ikke er 100 % plettfri:( Hva tenker dere om dette? Er det slik at bikini bare er forbeholdt strekkmerkefrie damer? Det tristeste oppi det hele er jo at ingen kan for at man får strekkmerker. Det er ikke noe man velger. Det er merker som følger for resten av livet, og hvis man må gå rundt å skamme seg og gjemme seg for det... Det er bare trist:( Anonymous poster hash: bfb5d...6ca
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har mange, og jeg går i bikini. Hadde noen snakket til meg for det hadde de fått seg ei lekse! Anonymous poster hash: 7ea55...22c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Jøss, har heldigvis aldri møtte på sånne frekke mennesker... Jeg går i bikini selv om jeg har strekkmerker på magen, akkurat som jeg går i kjole og skjorts selv om jeg har åreknuter på bena. Ærlig talt, jeg har båret frem 4 barn og det har satt noen spor, men jeg nekter plent å mure meg inne eller gå i heldekkende klær hele sommeren for det altså! Anonymous poster hash: 6097a...be9
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har fått en del strekkmerker på magen denne graviditeten, og jeg kommer ikke til å bruke badedrakt av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er full av strekkmerker, og jeg håper nesten noen kommenterer at jeg går i bikini, for da kommer det til å flagre noen ører!! Verden har gått helt av skaftet!! Anonymous poster hash: 842eb...787
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Verdenskart og henge mage. Fortsatt bruker jeg bikini. De kunne prøvd seg å sakt noe. Ville fått kjeft så ørene flagret Anonymous poster hash: 740fc...cfd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Haha, om noen hadde sagt det til meg skulle de ha fått så ørene flagrer! Og for det andre hadde det ikke hjulpet dem en plass at jeg hadde badedrakt på for mine strekkmerker er mange, dype, brede og lange, OG de begynner ved knærne og går helt opp til halsen. Jeg måtte i såfall hatt heldekkende våtdrakt! Makan til frekkhet! Anonymous poster hash: a3a9c...bde
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Da hadde jeg nok blitt rasende, og rett og slett skjelt vedkommende ut etter noter!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 What?! Det høres jo helt sinnsykt ut, nesten så man ikke tror på det. Gå nå for all del i bikini. Anonymous poster hash: be3c6...2f0
Mamma&skatt Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Har en del strekkmerker, og bruker bikini fordet om. Jeg har en nydelig sønn som jeg gledelig ville vist frem, hvis noen hadde sagt noe til meg :-)
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Sikkert en av Dib-damene som var ute.... Legger en ting til på lista sammen med tights, tunika, og hva det nå er som kommer til å dukke opp... Nei, fra spøk til alvor. Det er uhørt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Desverre finnes det veldig mange uvitende, ufølsomme og faktisk direkte heslige mennesker der ute. Mange av de er forferdelig høy på seg selv, og da kommer det vel slike ord som dette Synd man ikke skal kunne bevege seg utenfor døra uten å måtte dekke hele kroppen til, med mindre man er perfekt.. :S Anonymous poster hash: ed5c1...086
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Hadde blitt svært sjokkert om fremmede mennesker hadde kommentert kroppen min på offentlig sted.. Anonymous poster hash: 0d0ae...059
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Hadde jeg fått en slik kommentar hadde jeg gjort en av tre ting... - lekset opp for vedkommende - ropt ut og bedt om stillhet i lokalet, pekt på personen og sagt at h*n mente jeg ikke hadde noe der å gjøre pga mine strekkmerker, og spurt om det var gjengs oppfatning - eller bare rolig gått til de ansatte der og sagt at personer som trakasserer bør kastes ut av anlegget - og om det ikke ble gjort hadde jeg kunnet finne på å gå til avisen. Anonymous poster hash: 3db2e...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå