Gå til innhold

Inspirert: Hvor har du fått servert den jævligste maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å bestille noe på Food Factory på Bodø flyplass igjen, flyr mye frem og tilbake pga jobb, og det er det verste rælet jeg har fått servert. Pastaen var hard, salaten varm, og dette insisterte de på at var laget samme dagen. Ehh. 

Anonymous poster hash: 3e861...6bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cafékjeden Opus har den verste møkkamaten jeg vet om, det er kald pasta, vissen salat, knapt med rømme til nachos, veldig samlebåndspreg.

Har fått variabel mat på Egon flere ganger også.

Anonymous poster hash: 15e4f...015

Skrevet

Egon kjøttbasaren i Bergen. Middagen var tvers gjennom kald, biffen så seig at tennene holdt på å ramle ut under tygging, og da snakker vi ikke om et halv løst gebiss altså. Grønnsakene var i tillegg til kald, ganske vissen og bløt og ekkl. Og eneste kompensasjonen vi fikk for den ekle maten, var en bunnsvidd kaffi.

Anonymous poster hash: 16348...870

Skrevet

Sikkert noe jeg har laget selv. Eksperimenterer litt innimellom, ikke alltid like vellykket:-)

Skrevet

Egon. Jævlig mat til stive priser (burde fått betalt for å spise der).

Skrevet

Kina restauranten i Hammerfest. Fysj faen. Og den er dyr i tillegg.

Anonymous poster hash: 56b30...9f9

Skrevet

Kina restauranten i Hammerfest. Fysj faen. Og den er dyr i tillegg.

Anonymous poster hash: 56b30...9f9

Helt enig! Og jammen er ikke verden så stor ;)

Anonymous poster hash: 08eac...6c4

Gjest Julia1984
Skrevet

Kinaexpressen i Sandvika....

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Egon - uansett hvor.  Har ikke vært på alle, men de 4-5 jeg har vært på har vært like dårlige.

Skrevet

McDonalds. Rælmat.

Anonymous poster hash: b8a72...4aa
Skrevet

La Paz på Sofiemyr. Satt alltid på do to timer etter inntatt måltid. Fikk overtidsmat derfra. Glad jeg var timesbetalt så jeg kunne sitte på do med god samvittighet. Sa i fra til bedriften flere ganger uten at de ville bytte leverandør.

Anonymous poster hash: ace68...0b9

Skrevet

På en restaurant i Roma, i nærheten av Termini stasjonen. Var en pasta arabiata hvor parmesanen tydelig var dårlig. Smakte faktisk spy..

Skrevet

Bjørns Kro, Lillehammer... Oh my :P

Anonymous poster hash: e4cea...739

Skrevet

Jeg er ikke veldig kresen, og liker det meste. Får sjeldent servert dårlig mat, men det kan jo skje glipper innimellom, som ofte kun er bagateller. 

Den jævligste maten måtte jeg helt til Kreta for å få. Skulle ta en av de mange båtturene reiseselskapet arrangerer der nede, og hadde huket av på at jeg skulle ha glutenfri vegetarmat. Fikk mat på båten, men jeg hadde mye heller spist fisken(!) de andre fikk enn å måtte spise det jeg fikk! Fylte vinblader, sa de så fint. Det virker jo spennende, og luktet helt ok. MEN, herregud, hvert fylte blad så ut som kakerlakker, men det var jo tross alt vinblader. Skar over en av de mange vinbladene, og innholdet så ut som noe en og annen Robinson-deltaker har måtte trykke i seg i enkelte dueller. Jeg fikk hvert fall assosiasjoner til larver og slim ganske fort. 

Siden det tross alt var mennesker over alt rundt meg, hold jeg masken og minnet meg selv på at mat kan se dårlig ut, men smake fantastisk. Jeg skulle aldri løftet den gaffelen opp til munnen!. Det smakte som en blanding av det halve kålhodet som av og til dukker opp - gjenglemt -  i bunnen av grønnsaksskuffen i kjøleskapet, en desiliter salt, minst, bitre valnøtter, jord og melkekartong! De "larvene" gikk jeg utifra var bønner, men de var såpass ugjenkjennelig at jeg spiser bønner uten noen traumer - heldigvis. 

Mulig det virker som om jeg overdriver nå, men det synet og den lukten er limt fast i minnet som et eneste stort grøss. Usj!

Anonymous poster hash: 03a87...d39
Skrevet

Alle Egon-restauranter jeg har besøkt har servert dårlig mat.

Skrevet

Egon er fælt.

Ellers er det en relativt ny uteservering på Majorstuen der pasta basta lå før som serverte noe fisk som ikke var spiselig sist jeg var der.

Skrevet

Jeg er ikke veldig kresen, og liker det meste. Får sjeldent servert dårlig mat, men det kan jo skje glipper innimellom, som ofte kun er bagateller.

Den jævligste maten måtte jeg helt til Kreta for å få. Skulle ta en av de mange båtturene reiseselskapet arrangerer der nede, og hadde huket av på at jeg skulle ha glutenfri vegetarmat. Fikk mat på båten, men jeg hadde mye heller spist fisken(!) de andre fikk enn å måtte spise det jeg fikk! Fylte vinblader, sa de så fint. Det virker jo spennende, og luktet helt ok. MEN, herregud, hvert fylte blad så ut som kakerlakker, men det var jo tross alt vinblader. Skar over en av de mange vinbladene, og innholdet så ut som noe en og annen Robinson-deltaker har måtte trykke i seg i enkelte dueller. Jeg fikk hvert fall assosiasjoner til larver og slim ganske fort.

Siden det tross alt var mennesker over alt rundt meg, hold jeg masken og minnet meg selv på at mat kan se dårlig ut, men smake fantastisk. Jeg skulle aldri løftet den gaffelen opp til munnen!. Det smakte som en blanding av det halve kålhodet som av og til dukker opp - gjenglemt - i bunnen av grønnsaksskuffen i kjøleskapet, en desiliter salt, minst, bitre valnøtter, jord og melkekartong! De "larvene" gikk jeg utifra var bønner, men de var såpass ugjenkjennelig at jeg spiser bønner uten noen traumer - heldigvis.

Mulig det virker som om jeg overdriver nå, men det synet og den lukten er limt fast i minnet som et eneste stort grøss. Usj!

Anonymous poster hash: 03a87...d39

Æsj !!

Skrevet

Familien jeg bodde hos på språkreise da jeg var 16. De serverte corn flakes med varmt vann til frokost. 

Anonymous poster hash: b95de...efd
Skrevet

Hos en av mine beste venninner. Hun kan faan ikke lage mat, det er tørt, jævlig og smaker dritt.

Hver gang.

Pleier å spise i bilen på vei til henne.

Anonymous poster hash: 8c5e0...778

Skrevet

Egon har vært veldig bra de fleste gangene jeg har vært der, men drar bare dit når min kompis som er kokk er på jobb :-P

Ellers har jeg bare hatt utrolig dårlige opplevelser på big horn.

Er et sted i Kongsberg (Ås kafé??) som er helt forferdelig.

Og samtlige flyplasser i sydenland der jeg har blitt matforgiftet. Flymat er også grusomt!

Anonymous poster hash: 8a65c...231

Skrevet

Jensens bøfhus i stortingsgata. Skosåle biff med vassne grønnsaker og brent chips. Dyrt og.

Skrevet

Kjempe god mat på de Egonene jeg har vært på.

Har spist på Wimpy i Bodø et par ganger. Første gangen var hamburgeren min skikkelig svidd og venninna min sin pommes frites var nesten som rå potet. Og ikke var det godt uansett. Var merkelig nok eviglang kø ved kassa så vi gadd ikke klage, måtte til og med stå med maten i hånda mens vi ventet på et ledig bord, skjønner det ikke med den fæle maten! Andre gangen klarte jeg ikke spise opp, den var tilbredt bra men smakte pyton. Da er faktisk Burger King og McDonald's mye bedre, men spiser aldri der siden det ikke er noe særlig. (Ikke McD i Bodø men har bodd i Oslo)

Anonymous poster hash: c811d...fff

Skrevet

Egon har rimelig ræva mat. Heller ikke fan av pappa sine kokkekunnskaper....

Anonymous poster hash: 9b468...880

Skrevet

Helt enig med Bjørns Kro på Lillehammer! Et dårligere sted skal du lete lenge etter. Gjelder både mat, ansatte og lokalene.

Anonymous poster hash: 8950d...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...