Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hva med sånn litt baggy dongericapri? Synes de er så praktiske og fine på sommeren med en topp til:) Anonymous poster hash: 22ef7...a65
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Haha, tuller du? Men joda, om man er ei flis som ønsker å se litt større ut er det sikkert ok.. Men nei, det er ikke fint. Anonymous poster hash: 18791...e07
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor skulle jeg tulle? Er da mange som går med det. Anonymous poster hash: 22ef7...a65
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Kommer an på stilen din det:) Noen kler det veldig godt, mens andre gjør det ikke. Jeg har en kjempekul grønn kjøpt på vero moda i fjor. Får mange komplimenter for den. Ikke tenk så mye på hva andre synes. Det vil alltid være noen som er uenig:) Anonymous poster hash: aae2e...ad9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Denne feks: http://images.bubbleroom.se/data/product/600w/capri-jeans-69326-0939b.jpg Anonymous poster hash: 22ef7...a65
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Det finnes så mange forskjellige stiler og så mye forskjellig folk liker. Det er ikke mulig å tilfredsstille alle, noen vil alltid synes at det du har på deg er stygt. Drit i andre, kle deg som du vil! Anonymous poster hash: 766c3...8ac
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 jeg syns det kan funke på de som er veldig høye og veldig tynne, med veldig høye pumps til. Anonymous poster hash: 61b1a...836
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Grusomme på så godt som alle. Hvorfor ikke ha en fin sommerkjole eller en shorts. Deg er aldri fint med capribukser, uansett type. Anonymous poster hash: cda3e...1c4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Grusomme på så godt som alle. Hvorfor ikke ha en fin sommerkjole eller en shorts. Deg er aldri fint med capribukser, uansett type.Anonymous poster hash: cda3e...1c4 Synes DU! Du snakker som at Gud og enhver skulle mene dette. Anonymous poster hash: aae2e...ad9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Det er iallefall behagelig, og det er nok for meg! Anonymous poster hash: 40fdc...fee
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Stilig. Gjerne med en hvit singlet til. Anonymous poster hash: eb8df...5be
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Selvfølgelig kan capribukse være fint. Hvem kan vel si at Audrey Hepburn ikke var elegant i sine capribukser?? Anonymous poster hash: a7a36...06d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Temperaturen i trådene om capribukse/tights og tunika...😆 Anonymous poster hash: 2ca04...5e9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Det er iallefall behagelig, og det er nok for meg! Anonymous poster hash: 40fdc...fee Det finnes klær som både er pene og behagelige. Man må ikke velge enten/eller;-) Anonymous poster hash: 06491...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå