Gå til innhold

Dere som sier capribukser er stygt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med sånn litt baggy dongericapri? Synes de er så praktiske og fine på sommeren med en topp til:) 



Anonymous poster hash: 22ef7...a65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tuller du? Men joda, om man er ei flis som ønsker å se litt større ut er det sikkert ok.. Men nei, det er ikke fint. 



Anonymous poster hash: 18791...e07
Skrevet

Hvorfor skulle jeg tulle? Er da mange som går med det.



Anonymous poster hash: 22ef7...a65
Skrevet

Kommer an på stilen din det:) Noen kler det veldig godt, mens andre gjør det ikke. Jeg har en kjempekul grønn kjøpt på vero moda i fjor. Får mange komplimenter for den. Ikke tenk så mye på hva andre synes. Det vil alltid være noen som er uenig:)

 

Anonymous poster hash: aae2e...ad9

Skrevet

Det finnes så mange forskjellige stiler og så mye forskjellig folk liker. Det er ikke mulig å tilfredsstille alle, noen vil alltid synes at det du har på deg er stygt.

 

Drit i andre, kle deg som du vil!

 

Anonymous poster hash: 766c3...8ac

Skrevet

jeg syns det kan funke på de som er veldig høye og veldig tynne, med veldig høye pumps til.



Anonymous poster hash: 61b1a...836
Skrevet

Grusomme på så godt som alle. Hvorfor ikke ha en fin sommerkjole eller en shorts.

Deg er aldri fint med capribukser, uansett type.

 

Anonymous poster hash: cda3e...1c4

Skrevet

Grusomme på så godt som alle. Hvorfor ikke ha en fin sommerkjole eller en shorts.

Deg er aldri fint med capribukser, uansett type.Anonymous poster hash: cda3e...1c4

Synes DU! Du snakker som at Gud og enhver skulle mene dette.

 

Anonymous poster hash: aae2e...ad9

Skrevet

Det er iallefall behagelig, og det er nok for meg!

 

Anonymous poster hash: 40fdc...fee

Skrevet

Stilig. Gjerne med en hvit singlet til.



Anonymous poster hash: eb8df...5be
Skrevet

Selvfølgelig kan capribukse være fint.

 

Hvem kan vel si at Audrey Hepburn ikke var elegant i sine capribukser??



Anonymous poster hash: a7a36...06d
Skrevet

Temperaturen i trådene om capribukse/tights og tunika...😆

 

 

 

Anonymous poster hash: 2ca04...5e9

Skrevet

Det er iallefall behagelig, og det er nok for meg!

 

Anonymous poster hash: 40fdc...fee

Det finnes klær som både er pene og behagelige. Man må ikke velge enten/eller;-)

 

Anonymous poster hash: 06491...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...