Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har siden jeg fikk barn for 6 år siden slitt med bekken, og litt nakke og skuldre sånn av og på, var hos spesialist for noen år siden og jeg hadde voldsom utslag på det de kalte triggerpunkter, han kalte vel det for uspesifisert muskelsmerte syndrom. Men ble endel bedre i bekkenet, og ble bedre i kroppen når jeg "går meg igang" er alltid stiv og har vondt om morgenen. Men i de siste mnd har det blitt annerledes. Jeg har vondt i ankler, knær, håndledd, bekken osv. Litt av og på, så har prøvd å ignorere det. Jeg er veldig sta og vil nok ikke innse at noe kanskje ikke er helt som det skal. Men hva kan dette være? Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 77eaf...51f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Kan jo være mye, men hos meg selv skyldtes tilsvarende plager lavt stoffskifte. Lett å sjekke det med en blodprøve. Når det er sagt, er ikke helt kvitt plagene enda, selv om jeg har brukt medisin for det over et år. Kjipt når jeg vet mange mad lavt stoffskifte overhodet ikke har noen plager med det. Men nok om det, lett å sjekke i alle fall. Anonymous poster hash: 95517...e0e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Fibromyalgi? Sjøgrens med innslag av revmatisme? Anonymous poster hash: 723b3...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå