Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Må ned litt, stramme inn magen, bli kvitt cellulitter og løfte puppa. Tenker jeg får fokusere på det som er realistisk, nemlig mindre fett på magen og litt strammere rumpe. Trenger inspirasjon og råd... Føler meg klar til å gjøre det meste som må til, her jeg ligger på sofa'n med smågodtet godt fordøyd i magen. Kjenner en viss krisestemning. 13 dager.... Anonymous poster hash: 773ca...c47
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 En magesjau? neida, tuller men det gjorde susen for mine sommerplaner. Nå er det litt mindre fett utenpå magemusklene. Er nok flere som har bedre peilig på trening her enn meg, men jeg ville tenkt null sukker, godis, brus ol., en porsjon istedefor to og ellers jogging 4 dager i uka m/styrketrening. Når jeg ser effekten av å ikke få spist på et par dager så har jeg troen på lite mat, he he. Tror ikke du rekker så mye oppstramming på de få dagene, men å komme igang med trening er aldri dumt Anonymous poster hash: c9b3a...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå