Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Ble det fint? Skal male et eldre kjøkken som skal være i utleiedelen i huset. Hvilken maling? Anonymous poster hash: 23748...a33
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Helt greit. Men husk å grunne! Brukte oljebasert (etter å ha funnet ut at vannbasert flasser)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Vårt ble veldig fint. Har et hus fra 50-tallet med tilsvarende kjøkken som jeg falt for, men trengte litt kjærlighet (og salmiakk;-)). Malte med slitesterke jotun lady supreme finish http://www.jotun.com/no/no/b2c/products/interior/lady/lady-supreme-finish.aspx Med maling, nye håndtak og ny helttre eikebenkeplate kjøpt på ikeabillig-kroken(var veldig heldige), ble det et helt nytt kjøkken for drøyt 2000. :-) Anonymous poster hash: a4b8b...163
Kliko Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Bruk gulvmaling!! Det ble jeg anbefalt fordi den er så slitesterk. Tok halvglans og er veldig fornøyd Bytta håndtak også. Ble som et nytt kjøkken😀
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Bruk gulvmaling!! Det ble jeg anbefalt fordi den er så slitesterk. Tok halvglans og er veldig fornøyd Bytta håndtak også. Ble som et nytt kjøkken😀 Skriver under på denne! Bruk gulvmaling!! Gjør godt grunnarbeid også. Gull verdt ble veldig fornøyd da jeg gjorde dette selv med kjøkkenet der jeg bodde før. Anonymous poster hash: 67545...121
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg gjorde det. Absolutt verdt det:) Brukte jotun supreme finish Anonymous poster hash: b5656...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå