Gå til innhold

Hva har dere som kveldsmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på noe godt til kvelds, men vet ikke hva:-)

Kjekt å se hva dere har, kanskje det er noe som frister oss som sitter inne i regnværet..

 

Anonymous poster hash: c4722...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal spise noen brødskiver med gomme på

Skrevet

Ostesmørbrød i toastgrillen



Anonymous poster hash: e58c2...eb5
Skrevet

En karbonade som var igjen etter middagen

 

Anonymous poster hash: ee8fb...a6e

Skrevet

Oi mye som fristet her, fikk lyst på både ostesmørbrød, karbonade og ivertfall ostepop å en kald øl.. Bra vi har nærbutikk som har søndagsåpent, skal vi ha en øl må det bli munkholm da de ikke har ølsalg på søndager:-(

Takk for tips allesammen:-)

 

Anonymous poster hash: c4722...285

Skrevet

Hamburgermeny med chips og bearnaise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...