Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Har så lyst på noe godt til kvelds, men vet ikke hva:-) Kjekt å se hva dere har, kanskje det er noe som frister oss som sitter inne i regnværet.. Anonymous poster hash: c4722...285
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Ostesmørbrød i toastgrillen Anonymous poster hash: e58c2...eb5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 En karbonade som var igjen etter middagen Anonymous poster hash: ee8fb...a6e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Oi mye som fristet her, fikk lyst på både ostesmørbrød, karbonade og ivertfall ostepop å en kald øl.. Bra vi har nærbutikk som har søndagsåpent, skal vi ha en øl må det bli munkholm da de ikke har ølsalg på søndager:-( Takk for tips allesammen:-) Anonymous poster hash: c4722...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå