Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Mannen min vant nemlig i trygderetten. Nå må nav væresågod tilbakebetale penger og advokatutgiftene. Anonymous poster hash: 9fd50...f9a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Gratulerer!!! Vet hva noe slikt krever, så bra dere stod det ut. Anonymous poster hash: d0f95...0fc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Grattis! Det samme har min far. Er en udugelig lege som nav bruker som har tapt flere saker i trygderetten. Skjønner ikke hvorfor nav fortsetter å bruke han. Kanskje de synes det er moro å kaste bort penger. Kanskje du har vært borti samme lege. Anonymous poster hash: 2445b...f08
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Takk jenter. Nå vet ikke jeg hva legen heter. Men fastlegen og sykehuslegen har sagt i 7 år at han er syk noe nav har benektet. Men nå måtte de gi seg Anonymous poster hash: 9fd50...f9a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Takk jenter. Nå vet ikke jeg hva legen heter. Men fastlegen og sykehuslegen har sagt i 7 år at han er syk noe nav har benektet. Men nå måtte de gi seg Anonymous poster hash: 9fd50...f9a Ikke bra at mannen din er syk, men godt at han endelig får gehør for det. Det er ille nok å være syk om man ikke skal måtte bruke energien sin på å kjempe mot systemet som egentlig skal hjelpe deg når du blir syk. Håper dere får mer fred nå og at mannen din kanskje kan bli bedre også når han får lagt saken bak seg. Anonymous poster hash: d0f95...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå