Gå til innhold

Jeg har aldri hatt noen "eks"....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært sammen med samme mann. Vi traff hverandre når jeg var 17 og han 24. Og nå er jeg 36 og vi er forsatt sammen etter 18 år. Vi krangler så busta fyker mange ganger men elsker hverandre veldig. Har også 4 barn sammen som gjør forholdet vårt mere rikerer og sterkere. Flere med nesten ingen ekser???

 

Anonymous poster hash: 08d7f...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten ingen? Enten har du en eller flere x'er, eller så har du ingen. Det finnes ikke noe "nesten ingen".

 

 

Anonymous poster hash: b8398...f0e

Skrevet

Jeg har heller ikke noen skikkelig eks :)

 

Ble sammen med mannen da jeg var 15 år og 28 år etter er vi fremdeles sammen❤️

 

De kjærestens jeg hadde før mannen var ikke alvorlige nok til å kunne betegnes som ekser.

 

Føler meg heldig som traff den rette så tidlig.

 

Anonymous poster hash: c5b93...ad7

Skrevet

Nesten ingen? Enten har du en eller flere x'er, eller så har du ingen. Det finnes ikke noe "nesten ingen".

 

 

Anonymous poster hash: b8398...f0e

Takk for rettelsen frøken Berg😶

 

Anonymous poster hash: 7628a...73a

Skrevet

 

Nesten ingen? Enten har du en eller flere x'er, eller så har du ingen. Det finnes ikke noe "nesten ingen".

 

 

Anonymous poster hash: b8398...f0e

Takk for rettelsen frøken Berg😶

 

Anonymous poster hash: 7628a...73a

Bare hyggelig, fru Olsen :)

 

Anonymous poster hash: b8398...f0e

Skrevet

Jeg har ingen ekser. Ble sammen med mannen min da jeg var 16 år. Det er 13 år og 3 barn siden.

 

Anonymous poster hash: 5796d...eeb

Skrevet

Jeg har heller ingen ekser! Føler meg noen ganger som en freak og syns det er drit flaut i sosiale sammenhenger dersom temaet kommer opp! Har ikke kyssa en annen engang! Men vi er nå sammen ennå, 11 år og tre barn senere ;) Gift er vi også blitt! Vi elsker hverandre og han forguder meg, det er det viktigste! Jeg var 17 år og han var 19 år.

 

Anonymous poster hash: f40a1...e28

Skrevet

Jeg var 17, han 23. Fjorten år i lag, tre barn og fem år i ekteskap. Lykkeligere enn noen gang, og savner ikke det å ha mange ekser;-)

 

Anonymous poster hash: 4bdf7...848

Skrevet

Godt å se det er flere😉 HI

 

Anonymous poster hash: 7628a...73a

Skrevet

Jeg var singel og ukyssa fram til jeg var 25, da møtte jeg mannen i mitt liv på nett. Han er fem år eldre enn meg, har to barn fra før som vi har annenhver uke, vi er gift og venter tvillinger om tre måneder. Og jeg har ingen planer om at han noen gang skal bli den jeg omtaler som min eks :)

 

Anonymous poster hash: 41f88...27d

Skrevet

Jeg har heller ingen eks!! Ble kjæreste med mannen min for 19 år siden og holder sammen ennå. Love of my life!!

Skrevet

Jeg har heller ingen eks. Møtte mannen da jeg var 16 år. Er i dag 31 og vi holder sammen. Har tre barn og kan krangle så busta fyker, men det er oss to og vi elsker hverandre.

 

Anonymous poster hash: 688de...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...