Gå til innhold

Kritikk av navn. Hvor gamle er dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slår meg at de fleste av dere er veldig unge og umodne. Hvis ikke er det helt utrolig av voksne mødre å skrive "bitchy, trashy, harry" om navn.

 

Lurer på hva deres egne barn heter egentlig?

 

Anonymous poster hash: 6a746...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, mine har ikke bitchy, harry, eller trashy navn. 



Anonymous poster hash: c613c...772
Skrevet

Har vel ikke noe med alder å gjøre.

Men hovedtyngden av de som er her mangler litt folkeskikk. Kan være 50 og mangle det.

 

Anonymous poster hash: 06fc7...ebd

Skrevet

Ja totalt mangel på folkeskikk. Må være nokså uskolerte, og det er trashy og harry i mine øyne.

 

Anonymous poster hash: 6a746...401

Skrevet

Å seie si meining når ein blir spurt er noko anna enn å uoppfordra komme med slike kommentarar etter mi meining. Men å kalle namn trashy osv er litt i overkant synes eg.

Skrevet

Jeg er ung, og har mange som mener våre navna til barna er i kategorien Nathaniel Cassander eller hva den gutten heter. Alle har navn som begynner og slutter på samme bokstav, både fornavn og mellomnavn. Og det er max 20 i Norge som bruker de navnene, og absolutt ingen andre som har den navnekombinasjonen :D
Men vi liker det, og navnene er kule! Er ikke noe mobbenavn, og vanskelig å rime. Men så er det spørs hva andre foreldre rundt omkring måtte mene, og om det smitter over på barna...



Anonymous poster hash: 7869a...86e
Skrevet

28

 

Anonymous poster hash: 10f00...350

Skrevet

33

 

Anonymous poster hash: 64238...2a9

Skrevet

43

 

Anonymous poster hash: c30f1...d00

Skrevet

75

 

Anonymous poster hash: 02ee8...a35

Skrevet

Jeg tenker at man må være åpen for alle meninger når man spør om meningen til folk.
Bruker selv ikke ord som bitchy, trashy osv... vet ikke hva det siste betyr engang, søplenavn?? Aldri hørt uttrykket...

Skrevet (endret)

Min sønn heter Sean, og jeg har blitt spurt fryktelig mange ganger av voksne om jeg ikke har tenkt på at han kommer til å bli kalt for Sauen Shaun. Nå har han gått i bhg i ett år, og meg bekjent har ingen av barna tenkt den tanken engang. Jeg dro en spøk om noe med akkurat den koblingen til bhgstyreren, og hun hadde aldri kommet på det engang, så det er tydeligvis ikke noe problem blant ungene. Voksne folk, derimot...

Endret av LME1001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...