Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Slår meg at de fleste av dere er veldig unge og umodne. Hvis ikke er det helt utrolig av voksne mødre å skrive "bitchy, trashy, harry" om navn. Lurer på hva deres egne barn heter egentlig? Anonymous poster hash: 6a746...401
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Vel, mine har ikke bitchy, harry, eller trashy navn. Anonymous poster hash: c613c...772
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Har vel ikke noe med alder å gjøre. Men hovedtyngden av de som er her mangler litt folkeskikk. Kan være 50 og mangle det. Anonymous poster hash: 06fc7...ebd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Ja totalt mangel på folkeskikk. Må være nokså uskolerte, og det er trashy og harry i mine øyne. Anonymous poster hash: 6a746...401
☆☆☆ Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Å seie si meining når ein blir spurt er noko anna enn å uoppfordra komme med slike kommentarar etter mi meining. Men å kalle namn trashy osv er litt i overkant synes eg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er ung, og har mange som mener våre navna til barna er i kategorien Nathaniel Cassander eller hva den gutten heter. Alle har navn som begynner og slutter på samme bokstav, både fornavn og mellomnavn. Og det er max 20 i Norge som bruker de navnene, og absolutt ingen andre som har den navnekombinasjonen Men vi liker det, og navnene er kule! Er ikke noe mobbenavn, og vanskelig å rime. Men så er det spørs hva andre foreldre rundt omkring måtte mene, og om det smitter over på barna... Anonymous poster hash: 7869a...86e
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Jeg tenker at man må være åpen for alle meninger når man spør om meningen til folk.Bruker selv ikke ord som bitchy, trashy osv... vet ikke hva det siste betyr engang, søplenavn?? Aldri hørt uttrykket...
LME1001 Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Min sønn heter Sean, og jeg har blitt spurt fryktelig mange ganger av voksne om jeg ikke har tenkt på at han kommer til å bli kalt for Sauen Shaun. Nå har han gått i bhg i ett år, og meg bekjent har ingen av barna tenkt den tanken engang. Jeg dro en spøk om noe med akkurat den koblingen til bhgstyreren, og hun hadde aldri kommet på det engang, så det er tydeligvis ikke noe problem blant ungene. Voksne folk, derimot... Endret 29. juni 2014 av LME1001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå