Castho Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Noen som har 4 barn eller skal få nr. 4 som vil svare på noen spørsmål? Jeg er i tankeboksen. Jeg lurer på om jeg skal si meg fornøyd med de 3 jeg har elller om vi skal gå for nr.4. Kommer i så fall ikke til å bli aktuelt før i 2016. Vi har en på 7, en på 2 og en som snart blir 1 år (16 mnd mellom de to siste). Bor i enebolig med 4 soverom (110 kvm + 50 kvm terrasse), skal bygge på etter hvert. Stor hage og veldig koselig nabolag. Hvor stort hus har dere?Har dere soverom til alle?Hva er aldersforskjellen på barna?Hvorfor valgte dere 4 fremfor å ha 3?Hvor stor er/var nr.3 når nr 4 kom?
MrsMilla Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 1. 125 kvm. Leilighet i stor by, men med hage, stor terrasse med utgang til hagen, to bad og fem soverom og formidabel utsikt. 2. Nei, gutta på 5 og 2 deler rom. Eldste jenta på 11 og minstejenta på få uker har hvert sitt. Siste soverommet blir nå brukt som tv-stue til ny bruk er nødvendig. 3. 11, 5, 2 og nyfødt. Valgte ikke fire, siste var uplanlagt. Men ser at søskenflokken har veldig stor glede av hverandre, og tror det er helt fantastisk å få ha så flotte søsken og god familie, mye viktigere enn stor og god plass og å få sitte alene med legoen sin for å si det sånn. Blir litt tøft med toåring i tillegg til spedbarn, men dette er sånt som er litt travelt en kort periode av livet, lett å glemme akkurat når man står i det..... Vi trives helt utmerket med fire barn, full jobb og kombinere dette med å også ha et liv som voksne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå