Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har 4 barn eller skal få nr. 4 som vil svare på noen spørsmål?

Jeg er i tankeboksen. Jeg lurer på om jeg skal si meg fornøyd med de 3 jeg har elller om vi skal gå for nr.4. Kommer i så fall ikke til å bli aktuelt før i 2016.

Vi har en på 7, en på 2 og en som snart blir 1 år (16 mnd mellom de to siste).

Bor i enebolig med 4 soverom (110 kvm + 50 kvm terrasse), skal bygge på etter hvert.

Stor hage og veldig koselig nabolag.

Hvor stort hus har dere?
Har dere soverom til alle?
Hva er aldersforskjellen på barna?

Hvorfor valgte dere 4 fremfor å ha 3?
Hvor stor er/var nr.3 når nr 4 kom?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. 125 kvm. Leilighet i stor by, men med hage, stor terrasse med utgang til hagen, to bad og fem soverom og formidabel utsikt.

2. Nei, gutta på 5 og 2 deler rom. Eldste jenta på 11 og minstejenta på få uker har hvert sitt. Siste soverommet blir nå brukt som tv-stue til ny bruk er nødvendig.

3. 11, 5, 2 og nyfødt.

Valgte ikke fire, siste var uplanlagt. Men ser at søskenflokken har veldig stor glede av hverandre, og tror det er helt fantastisk å få ha så flotte søsken og god familie, mye viktigere enn stor og god plass og å få sitte alene med legoen sin for å si det sånn.

Blir litt tøft med toåring i tillegg til spedbarn, men dette er sånt som er litt travelt en kort periode av livet, lett å glemme akkurat når man står i det.....

Vi trives helt utmerket med fire barn, full jobb og kombinere dette med å også ha et liv som voksne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...