Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Nå er jeg gravid, og dermed avholds. Når jeg ikke er gravid liker jeg innimellom å ta meg et glass vin til maten. Nå kjenner jeg at jeg savner det å kunne drikke noe godt, som ikke er søtt. Jeg synes ikke alkoholfri øl er det helt store, og lurer på om det er noen som har funnet noen god drikke som ikke er søt? Alt jeg kommer på av alkoholfrie drikker er jo søte, slik som brus og saft og limonader osv. Vann er jo selvfølgelig et alternativ, men innimellom savner jeg en erstatning for en god rødvin til biffen (f.eks). tips mottas med takk! :-D Anonymous poster hash: a2755...743
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 pepsi max!! Anonymous poster hash: 8845a...c22
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Sånn til tørstedrikk en varm sommerdag er ingefærøl fint. Til biffen er verre. Ingenting kan erstatte et glass rødvin hvis det er det du er ute etter, du må heller finne noe helt annet. Anonymous poster hash: 6b63f...d5d
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Eplemost fra Liereple er jo bare helt fantastico!
HeltAnonym Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 pepsi max!! Anonymous poster hash: 8845a...c22 Enig!!!😄
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg drikker eplemost fra egge eller ringi nå når jeg er gravid -funker helt supert for meg:-) Anonymous poster hash: 670bf...45f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 iste, den du blander selv fra pose er veldig god Anonymous poster hash: a7812...7d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Ellers har de en alkoholfri rødvin på polet som ikke er så aller verst heller Drakk en da jeg gikk gravid, men husker ikke navnet på den. Hvit etikett med et høstblad på, torres vin tror jeg. Anonymous poster hash: a7812...7d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Di har fått veldig gode alkoholfrie viner på polet. Før hadde di bare et lite utvalg, men nå er det flere som er gode, både hvite og røde. Anonymous poster hash: 5e7ac...19d
Hringariki Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 100% blåbær! Ble også brukt som alkoholfritt alternativ til vin i det svenske kronprinsessebryllupet http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/alkoholfr-usukker/sverige/saxhyttegubbens-blabar-100-/sku-1074902
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Carlsberg non alc smaker faktsik carlsberg alle de andre alkoholfrie smaker ikke godt. Men denne syns jeg er god. drakk den når jeg var gravid Anonymous poster hash: fa7ef...c9c
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 iste, den du blander selv fra pose er veldig god Anonymous poster hash: a7812...7d6 Men også helt sinnsykt mye sukker i
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Druejuicie på flaske. fra sunniva. drikk fra vinglass:-) Anonymous poster hash: 8a6af...180
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Druejuice:) Kan ligne litt på rødvin ( hvis en ikke ser godt etter) 😜
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Takk for tips. Kanskje jeg skal ta en tur på polet da. :-) prøvde det for noen år siden, og spurte den polansatte om en noenlunde god alkoholfri rødvin, og han lo og svarte at det hadde de ikke. :-) prøvde en, og den var virkelig ikke god. Men mye kan ha skjedd siden den gang. :-) Ingefærøl og pepsimax og eplecider er alle gode ting. Men jeg merker jeg savner den fyldige, ikke søte, smaken fra rødvin. :-) HI. Anonymous poster hash: a2755...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå