Gå til innhold

Alternativ til vin (gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg gravid, og dermed avholds. Når jeg ikke er gravid liker jeg innimellom å ta meg et glass vin til maten.

Nå kjenner jeg at jeg savner det å kunne drikke noe godt, som ikke er søtt. Jeg synes ikke alkoholfri øl er det helt store, og lurer på om det er noen som har funnet noen god drikke som ikke er søt?

Alt jeg kommer på av alkoholfrie drikker er jo søte, slik som brus og saft og limonader osv. Vann er jo selvfølgelig et alternativ, men innimellom savner jeg en erstatning for en god rødvin til biffen (f.eks).

tips mottas med takk! :-D

Anonymous poster hash: a2755...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pepsi max!! :laugh:  :laugh:

Anonymous poster hash: 8845a...c22
Skrevet

Sånn til tørstedrikk en varm sommerdag er ingefærøl fint.

Til biffen er verre. Ingenting kan erstatte et glass rødvin hvis det er det du er ute etter, du må heller finne noe helt annet.

Anonymous poster hash: 6b63f...d5d

Skrevet

Eplemost fra Liereple er jo bare helt fantastico!

Skrevet

pepsi max!! :laugh::laugh:

Anonymous poster hash: 8845a...c22

Enig!!!😄

Skrevet

Jeg drikker eplemost fra egge eller ringi nå når jeg er gravid -funker helt supert for meg:-)

Anonymous poster hash: 670bf...45f

Skrevet

iste, den du blander selv fra pose er veldig god :)

Anonymous poster hash: a7812...7d6
Skrevet

Ellers har de en alkoholfri rødvin på polet som ikke er så aller verst heller :) Drakk en da jeg gikk gravid, men husker ikke navnet på den. Hvit etikett med et høstblad på, torres vin tror jeg.

Skrevet

Di har fått veldig gode alkoholfrie viner på polet. Før hadde di bare et lite utvalg, men nå er det flere som er gode, både hvite og røde.

Anonymous poster hash: 5e7ac...19d

Skrevet

Carlsberg non alc smaker faktsik carlsberg :) alle de andre alkoholfrie smaker ikke godt. Men denne syns jeg er god.

drakk den når jeg var gravid :)

Anonymous poster hash: fa7ef...c9c

Skrevet

iste, den du blander selv fra pose er veldig god :)

Men også helt sinnsykt mye sukker i  :sad:

Skrevet

Druejuicie på flaske. fra sunniva. drikk fra vinglass:-)

Anonymous poster hash: 8a6af...180

Skrevet

Druejuice:)

Kan ligne litt på rødvin ( hvis en ikke ser godt etter) 😜

Skrevet

Takk for tips. Kanskje jeg skal ta en tur på polet da. :-) prøvde det for noen år siden, og spurte den polansatte om en noenlunde god alkoholfri rødvin, og han lo og svarte at det hadde de ikke. :-) prøvde en, og den var virkelig ikke god. Men mye kan ha skjedd siden den gang. :-)

Ingefærøl og pepsimax og eplecider er alle gode ting. Men jeg merker jeg savner den fyldige, ikke søte, smaken fra rødvin. :-)

HI.

Anonymous poster hash: a2755...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...