ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 ...gir en god unnskyldning til å bake boller og kanelsnurrer i regnværet! Mmmmmm God søndag!
bIomstre Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Her bakes det også! 6-års bursdag med skyhøye forventninger. Men jeg ligger godt ann. Sjokoladekaken ble en nonstop-pyntet sommerfugl, gulrotmuffinsene ble Bassets-frosker og nå gjenstår det bare å trylle geleen til ei marihøne Vesla synes det er sååå leeeenge til gjestene kommer. Jeg tror kl 15 bli akkurat passe... (støvsuging, vasking av gjestedo, dekking av bord, blåsing av ballonger, bretting av servietter, klipping av vinger - puh, her kan jeg ikke sitte!)
ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2014 Oi det høres ut som en drømmebursdag Flink du er! Kos dere masse med feiring og gjester, og gratulerer til 6-åringen!
bIomstre Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Takk, takk! Det gikk som en drøm. Vi fikk tom sol de 2 timene det varte. Så vi kunne ha festen i hagen slik vi håpet - herlig! ...og froskefjesa falt i smak: http://instagram.com/p/p0r7B3h76y/
Iiiiik Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Kule frosker! Det ble kanelboller her også, Schakendas oppskrift. Er ikke gravid, har ikke bursdag i heimen, men hadde lyst på. Og rundstykker. Mange rundstykker, men det er kjekt å ha i fryseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå