Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Her er to artikler om lavdose Naltrexone som mulig behandling av autoimmun sykdom. http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/helse/tema/1583429/tittel/ldn-og-autoimmune-sykdommer http://tidsskriftet.no/layout/set/m/#(ref)/article/2099398/ Har du prøvd dette og har du tro på det? Var det vanskelig å få legen til å skrive det ut? Håper du deler raust av dine erfaringer, for vi er mange som vil bli friske. Jeg har selv ME (trolig autoimmun sykdom), og har så lyst til å prøve det. Anonymous poster hash: 202eb...677
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg tok det for kroniske smerter uten diagnose, hadde stor tro på det, men merket null og niks. Superskuffa. Faren min har ME og prøvde mikrodose, reagerte med å bli dårligere. Anonymous poster hash: defce...0ba
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Jeg tok det for kroniske smerter uten diagnose, hadde stor tro på det, men merket null og niks. Superskuffa. Faren min har ME og prøvde mikrodose, reagerte med å bli dårligere. Anonymous poster hash: defce...0ba Det var forresten ingen problem å få det fra legen, selv om han hadde liten tro på det. Anonymous poster hash: defce...0ba
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Kjenner flere som har prøvd det og ingen med godt resultat. Hun ene ble verre siden LDN skjulte symptomene hennes og det tok tid før det ble fanget opp. Ene har ME og de andre UC og krons. Jeg har UC og har ikke tenkt å prøve det. Bruker andre medisiner som fungerer greit for meg nå. Anonymous poster hash: c31a1...b11
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Huffda. Dette hørtes jo ikke lovende ut. Trodde nesten på mirakelet her jeg, og at legemiddelindustrien ikke ville forske på det pga utgått patent. Ingen solskinnshistorier ? HI Anonymous poster hash: 202eb...677
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg fikk det pga kroniske smerter, ingen medisin virket og ingen har funnet årsaken til smertene heller.... Ingen problem å få legen til å skrive ut resepten, og jeg hadde stor tro på LDN siden jeg hadde lest mye og at den for mange hadde vært en mirakelmedisin. For meg hadde den null effekt, prøvde den over lang tid og i forskjellige doser. Eneste som skjedde var at jeg ble skikkelig kvalm i flere uker etter oppstart og fikk mye dårligere søvn....bahhh😒 Anonymous poster hash: 6e6f3...99a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 MS her og dessverre ingen annen effekt enn kvalme og diaré i flere uker. Da orket jeg ikke mer, men jeg prøvde vel ikke lenge nok til å få skikkelig effekt. Synd at jeg ikke tålte det Anonymous poster hash: 6d20b...08a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Meld deg inn i gruppen "LDN Norge" på Facebook. Det får du svar på alt du lurer på! :-) Anonymous poster hash: 4548a...d66
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Leit å høre at det ikke virket, og at dere ble kvalme mm. Dette var nok ikke moen mirakelmedisin likevel. Dessverre. Takk for at dere deler. Sjekket ut facebook gruppen. Den var lukket. Vil ikke melde meg inn for da ser jo flere at jeg er syk, og det vil jeg ikke. Takk for tips likevel. HI Anonymous poster hash: 202eb...677
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Det er en annen gruppe på facebook. Husker ikke helt navnet, men noe alle erfaring med ldn for de som har ME. Jeg har selv prøvd Ldn og var sikker på at jeg hadde endelig funnet mirakelkuren, men ble desverre veldig skuffet. Er nok hakket verre etter at jeg sluttet med tablettene, men ikke mye. Jeg har vært medlem av både gruppen LDN Norge og den erfaring gruppen og det er flere som har hatt positiv effekt av den. Men også mange som ikke har virkning eller har blitt dårligere. Det vet man ikke før man har prøvd. Var ikke noe vanskelig å få den av legen. Anonymous poster hash: 61ce8...9ad
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 En annen ting. Siden de gruppene er hemmelige, vil ikke andre se at du er medlem. Og ingen vil se kommentarer eller innlegg du kommer med. Hvis du tenker på å prøve ldn, vil jeg absolutt anbefale deg å finne gruppen erfaring med ldn for de med me. Anonymous poster hash: 61ce8...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå