Gå til innhold

Dobbel pergokur og tidlig eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dobbel pergokur her?

Jeg går på min første doble kur nå, og fikk positiv digital el-test 2. dager etter endt kur. Har hatt sex annenhver dag siden endt kur, så vi har ikke bomma, og på dag 5 etter endt kur fikk jeg masse eggløsningsslim.

Kan legge til at uten pergo har jeg korte sykluser uten eggløsning i det hele tatt.

Håper noen har erfaringer å dele :)

Anonymous poster hash: c3107...a06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men ble ikke gravid med pergo dessverre. Hadde flere runder med både dobbel og trippel kur.

Gikk over til femar og ble gravid på 2 forsøk;)

Anonymous poster hash: 7ced4...964

Skrevet

Men fikk du konstatert eggløsning av pergoen ved blodprøve eller fikk du ikke eggløsning av pergo i det hele tatt? Jeg skal inn å ta blodprøve på syklusdag 21 for å sjekke om jeg har fått eggløsning.

Skrevet

Hvilken dag i syklusen startet du på pergo?

Anonymous poster hash: f17f7...e28

Skrevet

Dag 3 i syklusen etter avtale med gynekologen. Når jeg har gått på enkle kurer har jeg fått postitiv el-test på dag 3 og 4 etter siste tabelett. Denne gang så tidlig som dag 2 etter de 2 siste tabelettene. Leser jo om alle som får så sen eggløsning av pergo.

Skrevet

Jeg får el ca dag 16 eller 17 men positiv el tester opp mot 5 dager. Rundt 4 eller 5 dagen på pos el test skjer selve eg løsning

Anonymous poster hash: f17f7...e28

Skrevet

Ja jeg syns bare det var veldig tidlig å få positiv el test allerede på dag 9 i syklusen, men får bare håpe det stemmer og at EL kom som planlagt på dag 11-12. Det vil jo tiden vise på blodprøven :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...