Gå til innhold

Ammeslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er datteren min snart 10mnd og jeg orker ikke å amme mer. Er så utrolig lei, men har holdt ut fordi jeg vet det er bra for henne.. Hun har ammet bare morgen og kveld de siste ukene. Hun har strålende vekstkurve, spiser bra og er frisk og rask. I morges rant tårene da hun ammet og nå har jeg gått over grensen for hva jeg egentlig vil... Kan noen gi meg gode tips til hvordan slutte?

Anonymous poster hash: 78254...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell baby at nå skal hun ikke få pupp mer, men flaske og gi flaske morgen og kveld. Ideelt sett kan far gi flasken. Lykke Til!

Skrevet

Smør brystvortene inn med sennep. Da er det ikke mor som avviser barnet, men barnet som selv ikke vil ha mer pupp siden det ikke smaker godt mer!

Anonymous poster hash: 3fdec...7f5

Skrevet

Hos oss reiste barnet og faren på helgetur til hans foreldre. Barnet hadde en knallkjekk helg med konstant oppmerksomhet, og puppen var glemt da vi møttes igjen 48 timer senere.

Ikke noe tid til savn av mor, selv om savnet mitt var stort der jeg satt med puppespreng, rødvin og trist film og pleiet sorgen. ;-)

Fungerte glimrende for oss, som hadde et barn på 14 mnd som var blitt puppegal de siste ukene, og en mor som begynte å få avsmak. :-)

Anonymous poster hash: 52fab...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...