Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Får ikke sove siden begge armene inkludert fingrene dovner bort (vanskelig å taste). Det er både vondt og ubehagelig. Sitter for det meste oppreist med armene hengendes nedover. Råd om hva som kan hjelpe mottas med takk. Anonymous poster hash: f1af9...3f1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Jeg ville i første omgang bestilt time hos naprapat eller kiropraktor og sett om det hjalp. Deretter ville jeg bestilt time hos nevrolog hvis ikke det hjalp God bedring Anonymous poster hash: f006e...4d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Har du fått svar i ditt første innlegg så les den du. Anonymous poster hash: 37ed5...bf7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Nerver i klem, høres det ut som. Få deg en legetime:) Anonymous poster hash: af6d4...c4b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg hadde det på samme måten. Og det var prolaps i nakken. Det gikk over av seg selv på meg. Anonymous poster hash: 26f5f...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Høres ut som nerver i klem ( hvis du ikke har plager andre steder du ikke har skrevet om). Bestill legitime så de kan henvise deg til en poliklinisk time hos nevrolog. Da får de tatt en emg test på deg. Hilsen nevrologisk sykepleier Anonymous poster hash: c4eba...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå