Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 40!!! Dager siden jeg cmvar ferdig med mensen, jeg har hatt tegn til den som smerte tak i rygg og mage, å ømme bryst.

Men ennå ikke fått den.

Dette er jobikke normalt???

Hva skjer egentlig?

 

Ja jeg har time til lege på tursdag å da kommer jeg til og ta det opp.

 

Jeg har tatt tester (urin) men ingen tegn til graviditet heller...

Er det virkelig mulig at den er så treig?

 

Anonymous poster hash: 4cc01...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg var * skulle det stå

 

Anonymous poster hash: 4cc01...8d3

Skrevet

Tja, det har hent meg også. Men det har vært pga stress. Er man under stressede perioder KAN mensen komme sent ettersom kroppen skal gjøre så godt den kan for å ikke bli gravid, men dette gjelder jo ikke alle. Dra til legen som du sier du skal og prøv og ikke stress med det. Alt er helt sikkert som det skal være :)



Anonymous poster hash: 364e9...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...