Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Det er 40!!! Dager siden jeg cmvar ferdig med mensen, jeg har hatt tegn til den som smerte tak i rygg og mage, å ømme bryst. Men ennå ikke fått den. Dette er jobikke normalt??? Hva skjer egentlig? Ja jeg har time til lege på tursdag å da kommer jeg til og ta det opp. Jeg har tatt tester (urin) men ingen tegn til graviditet heller... Er det virkelig mulig at den er så treig? Anonymous poster hash: 4cc01...8d3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Siden jeg var * skulle det stå Anonymous poster hash: 4cc01...8d3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Tja, det har hent meg også. Men det har vært pga stress. Er man under stressede perioder KAN mensen komme sent ettersom kroppen skal gjøre så godt den kan for å ikke bli gravid, men dette gjelder jo ikke alle. Dra til legen som du sier du skal og prøv og ikke stress med det. Alt er helt sikkert som det skal være Anonymous poster hash: 364e9...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå