Gå til innhold

Flere enn meg som ikke liker vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

All slags vin....synes ikke det er godt. Låser seg i halsen liksom.

Kunne ønske jeg var sånn som gledet meg til et glass rødvin etc.

Anonymous poster hash: 26af6...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på som deg. Tar meg heller en iskald munkholm;)

Anonymous poster hash: 438b6...e66

Skrevet

Jepp. Liker ikke vin, øl eller ren sprit. Gidder ikke drikke rusbrus og cider bare for å få i meg alkohol, så da blir det til at jeg ikke drikker. 

Anonymous poster hash: e4ecc...d01
Skrevet

Nope, veldig glad i vin :vin::)

Men liker ikke øl! Grøss!

Jeg forstår deg, HI, har det på samme måte med øl. Av og til kunne jeg tenkt meg "en kald øl" på en fin sommerdag. Da er det ikke noe godt med vin, synes jeg. Men greier bare ikke øl!

Har ikke kunnet drikke alkohol på et halvt år (ikke gravid), vet ikke når jeg kan ta meg et glass igjen. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne tatt meg ett glass vin på lørdagskvelden. Men, men, er jo ingen krise heller. Drikker ikke brus heller, så blir ensformig med vann og te her. Enda godt jeg er glad i vann og te ;)

Anonymous poster hash: 27f0c...6a7
Skrevet

Jeg liker heller ikke vin. Er noe med gjærsmaken\drue ett eller annet.

Kunne noen ganger ønske at jeg fant en jeg kunne like, slik at jeg kunne sitte på verandaen en sen sommerkveld med iskald hvitvin, er liksom ikke samme greia med cola. Men jeg overlever det.

Har smakt dyre og billige, men det er noe som ikke er godt.

Klarer ikke øl heller.

Anonymous poster hash: 87c47...586
Skrevet

Liker ikke rødvin eller øl. Kan like søte hvitviner, type dessertvin. Barnslig i smaken, jeg :) Drikker ikke alkohol lenger.

Anonymous poster hash: 2236b...b17
Skrevet

Jeg har vært der, men har alltid tenkt at det kunne vært hyggelig å tatt et glass vin innimellom.

Nå har jeg møtt en fantastisk mann som er god med vin og han "lærer meg" opp til å drikke vin. Velger vintyper som er gode å starte med. Både hvitt og rødt.

Nå koser jeg meg med det faktisk, i hans selskap :)

Anonymous poster hash: 135a4...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...