Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Huden er tykk og tørr, vet man ikke skal file for ofte, og man må file i bare en retning, ikke frem og tilbake. Synes det er litt nifst å se så dype sprekker i huden. Hjelp!! Anonymous poster hash: a9542...63c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Jeg går aldri med sandaler, går også med sko inne. Da blir hælene fine av seg selv... Anonymous poster hash: b89e3...501
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Du må få i deg nok omega3 og sink, da vil de ikke lenger sprekke opp. Ta 5 gram omega3 daglig og normal dagsdose med sink. Ha litt tålmodighet. Dette virker både helende og forebyggende. Når de er blitt bedre kan du kutte ned på omega3. Ikke ta 5 gr hvis du går på blodfortynnende. Sett føttene i fotbad med salt, fil forsiktig med kun fineste siden av fotfilen. Smør føttene inn først med en god fuktighetskrem (gjerne en god fotkrem, men ikke nødvendig), utenpå kremen smører du føttene inn med godt med olivenolje. Tre på brødpose på hver fot og sokk utenpå og sov med det over natten. Gjør dette to ganger i uken til å begynne med, deretter en gang i uken. Anonymous poster hash: 0b923...b1e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Jeg fikk en krem av legen, Apolar, den er gull verdt!! Anonymous poster hash: c1a9a...bd8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Scholl har en krem som er mot sprukne hæler, den er helt super! Hælene mine har ikke sett ut i måneskinn, masse tørr tykk hud og revner. Men bruker jeg denne kremen så blir hælene helt fine Anonymous poster hash: 33f83...83b
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Pass på at du får i deg nok av det sunne fettet, gå til fotpleier regelmessig, fil føttene dine før du går i dusjen/badekaret og smør dem godt med en skikkelig fotkrem. Jeg sverger til fotpleieprodukter fra denne serien: http://www.latschenkiefer.de/de/startseite De har bl.a. et fotbadesalt og en Fussbalsam som er helt fabelaktige. Endret 28. juni 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Tusen takk for gode råd jenter Har tatt fotbad med olje i, filt, og smurt inn tykt lag med spenol, vi snakker ei ss per fot! Har lagt meg med poser og sokker på føttene nå. Synes det er skikkelig ubehagelig og det klør, så vi får se hvor mye søvn det blir. Synes det ble forbedring etter en runde med fila. Fikk mer følelse i huden under føttene og de le myke med all kremen på. Har dere prøvd Babyfoot eller hva det heter? Skal begynne å gå med tykke sokker som forebyggende, jeg er barfotmenneske og takler ikke sokker egentlig. Alt man skal prakkes med altså Anonymous poster hash: a9542...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå