Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Vurdere å kjøpe ny pc. Den jeg har funker helt grei, begynner bare å bli litt treg. Men så tenkte jeg å kanskje kjøpe en ipad istedet. Hva ville dere kjøpt? Kan man gjøre akuratt det samme på ipad som med pc? spille på facebook osv.? Og evt. hvilken ipad anbefaler dere? Og hva er forskjell på det og nettbrett? Anonymous poster hash: e34ce...054
stjertløvetann Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Etter at jeg kjøpte meg iPad så står laptopen min bare og samler støv - bruker den ikke i det hele tatt. Endret 28. juni 2014 av stjertløvetann
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg bruker Ipad som tillegg til pc. Ville ikke hatt bare Ipad for den er ikke god å skrive på. Anonymous poster hash: f202a...3ef
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Ville kjøpt iPad og så ville jeg defragmentert datamaskinen slik at den kanskje får raskere Anonymous poster hash: c1dcf...8fb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg er avhengig av PC, så min iPad bruker jeg ikke halvparten så ofte som PC'en. iPad'en er fin å surfe på, ha oppe oppskrifter når jeg står på kjøkkenet, spille spill på bl.a. Facebook osv. Om du kun trenger det, ville jeg valgt iPad. Jeg bruker PC til å skrive på, redigere bilder, kjøre CD'er og div programmer. Bruker PC på jobb, og for å få tilgang til de samme dokumentene (Word, etc) må jeg ha PC. Om du ikke har behov for alt dette, ville jeg gjort som hun over, og fått PC'en til å gå raskere. Man kan fint gjøre de daglige tingene på iPad, som å lese mail, betale regninger osv. Anonymous poster hash: 72f0d...873
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Takk for svar. Trur jeg går for ipad Men hvilken ipad vil dere anbefale? hi Anonymous poster hash: e34ce...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå