Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Kan man dø av dårlig samvittighet? Isåfall er jeg steindø!! Jeg kveles faktisk..:-( han er 5 mnd og forferdelig å få til å legge, han skal ha pupp, hver gang han sovner og jeg lirker den ut så våkner han og skriker! Sånn kan vi holde på i to/tre timer fram til jeg legger meg og han får smatte hele natten. I kveld var jeg så sliten og ropte til han "nå må du sove"!! Han ble så redd, hørte det på gråten hans, han ble skikkelig redd!:-( og nå lurer jeg på om han tar skade av det? Om han blir utrygg? Har aldri skjedd før og skal aldri mer skje - det VET jeg...:-( Anonymous poster hash: 82e4f...e3c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Huff jeg føler med deg! har egentlig ikke svar på det du lurer på men. Jeg mista fjernkontrollen i hodet på min baby i går og han hyla av full hals! Han tittet på meg med et sånt blikk "mamma du er slem". Føltw meg fæl og gjør det enda. Stor klem til deg! Anonymous poster hash: e475d...e9e
*SommerFrisk* Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Kjære deg. Det er ikke farlig og han tar ikke skade av det. Det er nok verst for deg. Det vil komme episoder som er mye værre enn dette, og det er ikke unaturlig at det rabler for en et par ganger iløpet av et liv som forelder. Huff, forstår den dårlige samvittigheten, har hatt den så mange ganger selv. kyss ham et par ganger ekstra. Du er nok en veldig god mor, og den beste for akkurat ditt barn.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Slapp av, det overlever han helt fint. Men du må få gjort noe med den søvnen, for det høres ikke holdbart ut. Begynn å gå ut når du har gitt nattmåltidet og la faren ta seg av leggingen til den går smertefritt og babyen har "glemt" at det går an å bruke deg som smokk etter mat. Anonymous poster hash: b6a85...968
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Forstår deg veldig godt men slapp av. Når du får en slik reaksjon etterpå tyder det på at du er en god mor. Forøvrig kanskje litt for god som lar han bruke deg som smokk hele natten. Blir du ikke sliten? Anonymous poster hash: bf9dd...5e9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Jeg kalte babyen min for fæle ting da han hadde kolikk og bare skrek. Jeg gråt også nesten like mye som han. Ingen skade skjedd her ;-) Så lenge det er engangstilfelle så blir han nok ikke utrygg :-) Gi han litt ekstra kos så blir det fort glemt av både han og deg! Anonymous poster hash: f8cb6...ad7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Kjære deg. Det er som å lese om datteren min og meg da hun var 5 mnd. Nå er hun 4 år og trygg, fin, snill, generøs og glad! Jeg holdt også på å dø av dårlig samvittighet, men lær av det og ikke gjør det igjen. Evt prøv å få noe avlastning. Jeg var alene 24/7 med min og morgenen etter jeg hadde skreket til henne ringte jeg søsteren min og fikk barnevakt noen timer for første gang. Godt å få hentet seg inn! Håper ikke du er for hard med deg selv. God klem Anonymous poster hash: 807a7...214
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Sånn tror jeg de fleste foreldre(mammaer) har det i løpet av et liv. Det er helt sikkert verst for deg,men jeg skjønner følelsene dine. Prøv og ikke tenk på det,han har garantert glemt det;) Anonymous poster hash: 1270c...5cd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Sånn er det, det har jeg gjort og, man blir jo GAL av frustrasjon! Det er fullstendig menneskelig! Ikke klandre deg selv, du slang han ikke akkurat i veggen... Anonymous poster hash: e8a87...61a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Takk, dere snille og gode og oppmuntrende her! Godt at han ikke tar skade av det, for jeg er livredd det. Han hikstet skikkelig stakkar liten. Men er så sliten ja, pappaen jobber mye, så har vært mye alene om kveldene i det siste. Og det har vært slik i 5 mnd nå, så tror det bare toppet seg. Gikk rett inn på vaskerommet etterpå for å roe meg ned, og så gikk jeg og trøstet han. Han roet seg fort heldigvis.. Fant ut at det var best jeg gikk fra han noen sekunder. Er litt godt å høre at det ikke bare er meg det har "rablet" for. Kommer IKKE til å gjøre det igjen nei...lille uskyldige skatten..:-( HI Anonymous poster hash: 82e4f...e3c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Føler med deg!!! Har du prøvd Kiropraktor for å se om det er noe som plager han? Evt gå UT av hus og la far ta seg av legging minst en kveld i uken- du trenger "luft"! Og du er ikke alene i verden om å ha skreket til baby! Anonymous poster hash: 2a19e...7e5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Ikke prøvd kiropraktor nei, tror egentlig ikke det er det, for det er bare pupp han vil ha.. Men han vet jo bare om pupp som kos stakkar, kan ikke kjefte på han for at jeg har vent han til puppen..:-( Anonymous poster hash: 82e4f...e3c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Så venn ham av pupp som kos da. Anonymous poster hash: b6a85...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå