♥Coxinelle♥ Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Surfer på ebay og trenger litt tips.. Hva kjøper du der?
Blåfrua Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Akkurat nå går det i "Elsa-ting" Jenta på 5 er hekta på Frost 😊
HanneS.85 Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 forelska meg i denne. har den i to farger allerede, men vurderer flere, nydelig, enkel og passer både med og uten mage http://www.ebay.com/itm/360863943460?var=630235683863&ssPageName=STRK%3AMEWNX%3AIT&_trksid=p3984.m1497.l2649#page=page-1
Fandens Oldemor Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 forelska meg i denne. har den i to farger allerede, men vurderer flere, nydelig, enkel og passer både med og uten mage http://www.ebay.com/itm/360863943460?var=630235683863&ssPageName=STRK%3AMEWNX%3AIT&_trksid=p3984.m1497.l2649#page=page-1 Takk for tips, sånn skal jeg også kjøpe når jeg er ferdig med å bruke størrelse hest I det siste har jeg bestilt: Smykker, ørepynt, stålsåpe til å ha på kjk (fjerner lukt fra løk/hvitløk), silikonformer til å lage sjokolade i, sokker som ikke synes i sko, hdmi-kabler, ladekabler til iPhone som er 3 meter, kortmapper, sminkepung, monster high gymbag, farge til øyenbryn, selvbruningskrem, tørrshampo etc.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 I det siste har jeg kjøpt litt putetrekk, en sånn lysrekke "cotton lights" til barnerommet, oppbevaringsbokser, og som noen nevner over her Frost-ting Og en del sånne wall decals til barnerommet, det er jo så billig. Er lett å bli hekta!! Anonymous poster hash: 96b2e...906
♥Coxinelle♥ Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2014 Takk for tips! Jeg har kjøpt bagasje-tags, iPad-cover og lommebok. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 dere som har kjøpt frost ting, kan dere legge ut link? Anonymous poster hash: 521c2...b73
♥Coxinelle♥ Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2014 http://m.ebay.com/itm/281354001980?nav=SEARCH Kjøpte ikke akuratt dette, men lignende. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 mine siste kjole kjøp: http://www.ebay.com/itm/371055235072?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT og http://www.ebay.com/itm/171280643665?var=470365075663&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 og http://www.ebay.com/itm/181430044243?var=480402866667&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Anonymous poster hash: 92795...adb
VurdererBaby Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 forelska meg i denne. har den i to farger allerede, men vurderer flere, nydelig, enkel og passer både med og uten mage http://www.ebay.com/itm/360863943460?var=630235683863&ssPageName=STRK%3AMEWNX%3AIT&_trksid=p3984.m1497.l2649#page=page-1 Den har jeg også, hele seks stykker faktisk, bare elsker den!!! Lang arm, trekvart og kort arm, alle like deilige, flatterende og nydelige :-) Anbefales på det sterkeste!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 forelska meg i denne. har den i to farger allerede, men vurderer flere, nydelig, enkel og passer både med og uten mage http://www.ebay.com/itm/360863943460?var=630235683863&ssPageName=STRK%3AMEWNX%3AIT&_trksid=p3984.m1497.l2649#page=page-1 Er den normal i str? Anonymous poster hash: af67e...d27
HanneS.85 Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 ja, passet meg perfekt. bruker str 38 eller s/m avhengig av plagget. bestilte i M, satt som et skudd, og det til tross for magen, men har da kun lagt på meg på magen i dette sv.skapet.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #18 Skrevet 28. juni 2014 Jeg sniker meg litt inn i tråden og lurer på om noen vet hvordan man finner igjen sider man har handlet på før? Jeg kjøpte Toms sko til under 200 kr og for meg ser de ekte ut og jeg ønske å kjøpe flere par, men finner ikke igjen akkurat det tilbudet. Noen som vet? Anonymous poster hash: d9060...7fd
Fandens Oldemor Skrevet 28. juni 2014 #19 Skrevet 28. juni 2014 Under My eBay skal det finnes en Purchase History
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 dytter litt på denne jeg. etter flere gode tips ? Anonymous poster hash: 67441...9d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Er det mulig å få en teskjeforklaring på hvordan ebay funker? Anonymous poster hash: a5636...ab3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Jeg handler små forbruksvarer som sugerør, ballonger, sokker, strømpebukser o.l. til ungene. Har to jenter som driver med turn og ballett, slike ting (drakter, turnsko o.l.) er utrolig billig. De to jentene mine har også fått flere prinsessekjoler som de bruker til utkledning, bare søk på flower girl + dress, eller bridemade. Tiara o.l. er også kjempebillig. Har kjøpt noen sommerkjoler, tunika, pysjer o.l. til jentene også. http://www.ebay.com/itm/25X-Paper-Drinking-Straws-Party-Decor-Stripe-Colors-Wedding-Birthday-Holiday-S9-/310777103411?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item485bc24433 http://www.ebay.com/itm/Kids-Girls-Ballet-Costume-Tutu-Skirt-Short-Sleeve-Gymnastics-Leotard-Dance-Dress-/251133903574?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a78bf42d http://www.ebay.com/itm/NEW-Flower-Girl-Wedding-Pageant-Party-Bridesmaid-Dress-Wears-Fuchsia-SZ-4-9-Q429-/380919554960?pt=Girls_Wedding_Apparel&var=&hash=item58b093 http://www.ebay.com/itm/New-Cute-Rhinestone-Princess-Girl-Crystal-Wedding-Crown-Headband-Tiara-Hair-Band-/360963818290?pt=US_Bridal_Accessories&hash=item540b1ec332 Anonymous poster hash: a0bc0...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå