Gå til innhold

Noen her som er lave, men har høye døtre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut

Anonymous poster hash: 8cc5a...e7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høye og høye... Mamma er bare 1,54 m, mens jeg er 1,65 og jentungen rager allerede over 1,7 m, og hun er 16 år

Anonymous poster hash: 5c8f7...151

Skrevet

Min mor er 160, og min søster 180. (Selv om det jo ikke er helt det du spurte om. :-) )

Anonymous poster hash: 847fb...35e

Skrevet

Mamma er 166cm, jeg er 178cm.

Anonymous poster hash: 79358...2fb

Skrevet

Mamma er 1,56. Jeg er 1,73 og datteren min er liten for alderen så langt.

Skrevet

Hm, min mor er 173, jeg er 165, datteren min er 105 cm som to og et halvt åring - veldig lang ifølge hs..

Anonymous poster hash: 882c3...750

Skrevet

Mamma er vel rundt 175, jeg er stutte 163 og datteren min på 7 år er høyest i klassen (både jenter og gutter). Hun ligger langt over gjennomsnittshøyden for alderen.

Kan jo se ut på mange av svarene her at høyde samsvarer i annenhver generasjon :)

Anonymous poster hash: 903ab...1f0

Skrevet

min mor er nesten 2 m & jeg er 1,55, håper mitt barn arver litt av høyden til mormor :P

Anonymous poster hash: fbd4f...b9e
Skrevet

Arv utgjør 80% av høyden, ernæring de siste 20%. I utviklede land hvor barn får god ernæring (Nordmenn er blant de høyeste i verden) så er det derfor vanligst at foreldrene får barn som er like høye eller høyere enn seg selv. 

Anonymous poster hash: 2c493...e74
Skrevet

Mamma er 155, samme er søsteren min. Jeg er 170.

Barna mine ligger over snittet for sin aldersgruppe.

Anonymous poster hash: 52086...1af

Skrevet

Jeg er 160 og datteren min på7 er 135, regner med at hun snart tar meg igjen.. Mellomste gutt er derimot lite. :-o

Anonymous poster hash: 16662...56f

Skrevet

Jeg er 173cm høy. Min datter på 11 år er nå ca 160cm. Hun har alltid vert lang og er en av de høyeste i klassen. Regner med hun blir like høy som meg, eller høyere.

Hun har større føtter enn meg allerede.

Anonymous poster hash: 3aaa7...c96

Skrevet

Jeg er 1,56 og datteren på 8 rekker meg til midt på halsen nå :) Regner med at hun vokser meg endel over hodet :P Faren er høy da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...