Gå til innhold

min mann er så morsk mot meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden... smilet sitter langt inne.. han er irritert og nevner i krangler at han er så lei osv... nå er jeg redd for å miste han..:-( han svarer bare nei nei det er ingenting. Hvordan nå inn til han? Jeg har jo ikke forandret meg:-(

Anonymous poster hash: 82c06...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel lei av deg da. Gjør noe spesielt for ham. Yndlingsmaten, en overraskende blow job...

Anonymous poster hash: f622c...922

Skrevet

han har kanskje forandret seg da?

Ikke vis at du er så redd for å miste han,for da har han overtaket på deg med en gang! Vis han at du er noe å miste ved å stå på ditt,ikke la deg herje med, vis at du klarer deg uten han!

Du må ikke bli dørmatte selv om han prøver å få deg til å legge deg ned..!

Anonymous poster hash: 0a436...df0
Skrevet

Ta det opp med ham en dag dere ikke krangler.

Fortell ham hvordan det føles for deg at han har endret seg til å bli morsk og sur, og at du ikke forstår hvorfor. Spør ham om det er noe galt.

Svarer han nei, at det ikke er noe galt, så spør du ham hvorfor han er som han er mot deg hvis det ikke er noe galt. Spør ham hvordan han har det, er han deprimert, er han bekymret for noe osv.

Fortell ham at du savner ham slik han har brukt å vært før og at du håper at dere kan finne tilbake til det.

Og så må du fortelle ham at uansett hvilken grunn han måtte mene å ha, eller ikke ha, så vil du ikke lenger godta at han er så sur/sint/morsk mot deg uten grunn. Har han problemer så lytter og hjelper du ham gjerne. Mener han det er noe galt med forholdet, så få ham med på familievernkontoret.

Men ikke godta at han fortsetter slik han gjør nå og lar det gå ut over det "uten at det er noen grunn for det"!

Anonymous poster hash: b1a95...4c5
Skrevet

Takk for svar... får ta det opp imorgen...

Anonymous poster hash: 82c06...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...