MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg skal på konsert med min ungdoms helter Pearl Jam på Telenor Arena i morgen. Mine Doc Martens er pensjonert for lengst og byttet ut med pumps, perlekjedet har grodd fast og rockejenta er som regel pent antrukket i kjole Hjelp!! Det er meldt regn og jeg skal ha ståplass (hva tenkte jeg på?? Jeg er ALT for gammel til dette!!). Flate sko er et must. Antrekket må være praktisk! Praktisk er ikke min sterkeste side. Det kommer til å bli varmt, trangt og det er stor fare for å bli sølt øl på. Uansett ... hva skal jeg ha på meg?Vurderer sorte skinnyjeans, converse, sort tanktop og min elskede Pearl Jam-hettejakke fra 1990-et eller annet ... teit ?? Takker for svar. Endret 28. juni 2014 av MammantilNurket
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 28. juni 2014 Ingen rutinerte konsertgjengere her??
ostepop123 Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes det høres helt strålende ut! For min egen del hadde jeg foretrukket å ha på en ikke-band-relatert hettejakke, men hver sin smak. Jeg foretrekker Converse (gjerne med sånn gele-innleggssåle) på konsert ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Ååååååååå, jeg er så misuuuuuuunnelig! Eddie Vedder og jeg var sammen mange våte netter på 90-tallet, drømmedrømme! Antrekket høres flott ut, og så burde du kanskje hatt en sånn rutete flanellskjorte knyttet rundt livet Ah, heldige deg! Og du er langt fra for gammel! Eddie Vedder må vel være nærmere 50 nå, haha Anonymous poster hash: f8c10...a97
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2014 Genialt med såler! Tusen takk for svar
mvt Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Skal også på Pearl Jam i morgen! Gleder meg vilt! Og tenker praktisk når det gjelder klær og sko.. Skjer tydeligvis noe jo eldre man blir.. kos deg! Var forresten på konserten deres på Roskilde da 9 mennesker mistet livet. Det var trist og traumatisk. Så det blir skikkelig fint i morgen:))
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2014 Flanellskjorten min er dessverre pensjonert også Eddi V. blir bare barskere med årene *sukk*
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Heeeeeldig😄 høres ut som en flott outfit! Hilsen en som fremdeles går i docs😁 Anonymous poster hash: cc570...89c
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2014 Skal også på Pearl Jam i morgen! Gleder meg vilt! Og tenker praktisk når det gjelder klær og sko.. Skjer tydeligvis noe jo eldre man blir.. kos deg! Var forresten på konserten deres på Roskilde da 9 mennesker mistet livet. Det var trist og traumatisk. Så det blir skikkelig fint i morgen:)) Kos deg masse i morgen, kjære deg. Håper at det blir magisk! Jeg var heldig og var på konserten i Spektrum som var noen dager før Roskilde. Klem <3
sug lut Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Det viktigste i tillegg til gode sko er å slippe å ha veske i noen form, så pass på at du har lommer til alt, veske er for de med sitteplass.
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2014 Det viktigste i tillegg til gode sko er å slippe å ha veske i noen form, så pass på at du har lommer til alt, veske er for de med sitteplass.Tusen takk!! Det hadde jeg helt glemt Sist jeg var på konsert med ståplass var Dolly-konsert i Kristiansand - og der var snittalderen på 50+ så det var lite knuffing
sug lut Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Det viktigste i tillegg til gode sko er å slippe å ha veske i noen form, så pass på at du har lommer til alt, veske er for de med sitteplass.Tusen takk!! Det hadde jeg helt glemt Sist jeg var på konsert med ståplass var Dolly-konsert i Kristiansand - og der var snittalderen på 50+ så det var lite knuffing Hehe, jeg har aldri sitteplass om det er mulig å unngå, og befinner meg aldri mer enn ti meter fra scenen, så dette har jeg perfeksjonert, og med converse unngår du også den onde skjebne å bli tråkket skoen av underveis og måtte fullføre barbeint fordi det er så kaos der du står at å bøye seg er dødelig. (Ævvvvva på sent åttitall).
mvt Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Skal også på Pearl Jam i morgen! Gleder meg vilt! Og tenker praktisk når det gjelder klær og sko.. Skjer tydeligvis noe jo eldre man blir.. kos deg! Var forresten på konserten deres på Roskilde da 9 mennesker mistet livet. Det var trist og traumatisk. Så det blir skikkelig fint i morgen:)) Kos deg masse i morgen, kjære deg. Håper at det blir magisk! Jeg var heldig og var på konserten i Spektrum som var noen dager før Roskilde. Klem <3[/quote Det blir bra! Har også ståbilletter. Blir joggesko for min del og noe som kan knyttes rundt livet. Blir sinnsykt varmt i Telenor Arena. Heldig du som fikk sett de i Spektrum den gang! Veldig gøy at de varierer hvilke sanger de spiller, gjør det ekstra gøy i morgen! Klem til deg
MammantilNurket Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2014 Skal også på Pearl Jam i morgen! Gleder meg vilt! Og tenker praktisk når det gjelder klær og sko.. Skjer tydeligvis noe jo eldre man blir.. kos deg! Var forresten på konserten deres på Roskilde da 9 mennesker mistet livet. Det var trist og traumatisk. Så det blir skikkelig fint i morgen:)) Kos deg masse i morgen, kjære deg. Håper at det blir magisk! Jeg var heldig og var på konserten i Spektrum som var noen dager før Roskilde. Klem <3[/quote Det blir bra! Har også ståbilletter. Blir joggesko for min del og noe som kan knyttes rundt livet. Blir sinnsykt varmt i Telenor Arena. Heldig du som fikk sett de i Spektrum den gang! Veldig gøy at de varierer hvilke sanger de spiller, gjør det ekstra gøy i morgen! Klem til deg Helt klart en fordel med noe som kan knytes rundt livet - min flotte, grønne hettejakke med "Alive"-motiv er genial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå