Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 I går kveld. Satt og strikket litt, slappet av etter en travel og slitsom dag. Så, i ett tiden begynte "kynnerne".. De startet fremme i magen, gikk nedover og ebbet ut bak i ryggen. Akkurat som det gjorde med første mann. Jaja tenkte jeg, sikkert bare litt øm i ryggen etter dagen i dag, men det fortsatte.. Jevnt og trutt, 5-7 minutters mellomrom frem til klokken 5 i morrest. Da gikk jeg og dusjet, tenkte jo som så at det var nå greit å være klar hvis man skulle inn på føden. De fortsatte i dusjen, fortsatte ennå når jeg la meg, men så sovnet jeg.. Våknet med jevne mellomrom av at det var vondt, men det gikk bare mer og mer over. Æsj, jeg som trodde at nå, nå var det min tur.. Tok visst feil. Men har masse sterke kynnere i dag, så får bare håpe på at kroppen tar det opp igjen når den er klar. Anonymous poster hash: 828a5...9f4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Tålmodighet er en fin ting.... har jeg hørt rykter om Lykke til når det setter i gang Anonymous poster hash: 9adf2...0d2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Hehe. tolmodigheten dabber nok av når man har ett vanskelig svangerskap Men joda, prøver så godt jeg kan.. "bare" 2,5 uke igjen. . . Takk Anonymous poster hash: 828a5...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå