Gå til innhold

Redd solsikken til gutten min !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dreper alle mine planter. Kaktus også. Nå har vi fått med "solrun" hjem fra Bhg og plantet henne i ei middels potte på terrassen. Hva skal jeg gjøre for at hun skal trives hos oss ? :)

 

Anonymous poster hash: d4d5e...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann?? Aner ikke, alle mine somsikker vokser i jorda, ikke potte, så de vanner o oordner seg seøv.

 

Anonymous poster hash: 645ff...bb7

Skrevet

Vann, gjødsel og god støtte.



Anonymous poster hash: 2f62f...23f
Skrevet

Tenkte den skulle få en plass i hagen når den ble litt større men kanskje den klarer seg fint allerede nå da :) takk for svar :) HI

 

Anonymous poster hash: d4d5e...2e2

Skrevet

Pass på at du ikke vanner den for mye! Jeg drukner stort sett plantene mine :P Generelt sett tåler de bedre for lite vann enn for mye. Kan den stå i et bed er det det "tryggeste", da kan overflødig vann renne bort og den får satt røtter som kan gå dypt. Har den stått inne eller ute i barnehagen? Hvor stor er den?



Anonymous poster hash: 20342...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...