Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg dreper alle mine planter. Kaktus også. Nå har vi fått med "solrun" hjem fra Bhg og plantet henne i ei middels potte på terrassen. Hva skal jeg gjøre for at hun skal trives hos oss ? Anonymous poster hash: d4d5e...2e2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Vann?? Aner ikke, alle mine somsikker vokser i jorda, ikke potte, så de vanner o oordner seg seøv. Anonymous poster hash: 645ff...bb7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Vann, gjødsel og god støtte. Anonymous poster hash: 2f62f...23f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Tenkte den skulle få en plass i hagen når den ble litt større men kanskje den klarer seg fint allerede nå da takk for svar HI Anonymous poster hash: d4d5e...2e2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Pass på at du ikke vanner den for mye! Jeg drukner stort sett plantene mine Generelt sett tåler de bedre for lite vann enn for mye. Kan den stå i et bed er det det "tryggeste", da kan overflødig vann renne bort og den får satt røtter som kan gå dypt. Har den stått inne eller ute i barnehagen? Hvor stor er den? Anonymous poster hash: 20342...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå