Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Har et familiemedlem som forventer at alle stiller opp, uten at han/hun tar hensyn til andres tid og økonomi. Familiemedlemmet blir sur dersom man ikke stiller opp og er ikke spesielt hyggelig å omgås heller pga holdninger og oppførsel. Nå begynner jeg å bli lei for man får aldri noe igjen og dersom man spør om en mottjeneste blir man nærmest skjelt ut fordi man kaster bort tiden hennes/hans. Tips til hvordan man kutter ut slike folk? Anonymous poster hash: 7280d...eab
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor folk som deg, som lar seg utnytte gang på gang ikke bare kan si enkelt og greit NEI. Kan du hjelpe meg med noe? Nei, jeg beklager, det har jeg ikke tid til. Kan ikke du gjøre sånn og sånn? Nei, det kan jeg faktisk ikke. Kan jeg komme over en tur til dere? Nei, det passer dessverre ikke. Skal vi gjøre det eller det? Nei, det har jeg ikke lyst til/nei det passer ikke i dag. HVA ER PROBLEMET?? La folk bli sure så mye de vil, det er tydelig at du har det bedre uten den personen tett innpå deg uansett. Jo mer du gir, jo mer tar slike folk. Problemet er deres, men det er du som lider under det. Distanser deg hardt og brutalt, det er den beste måten å få overlevert beskjeden på. Anonymous poster hash: f64a8...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå