Gå til innhold

Dere som har fått donorbarn i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått fra at dette ikke var noe for meg, til å bli mer og mer bestemt for å gjøre det. :) Har ett barn fra før og ønsker ett til. Er separert og ingen ønsker om ha hverken eksen eller andre menn i livet mitt, iallefall de neste årene fremover.

Uansett, jeg lurer på hvor lang tid alt tar fra man kontakter klinikken til man kan få time til inseminering? 

Anonymous poster hash: 7289a...b98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lang tid. Litt avhengig av hvilken klinikk man bruker - Stork er veldig kjent, og har dermed ofte litt lenger ventetid.

Det bruker å være en-to uker ventetid på journalsamtale, deretter er det egentlig bare å vente på riktig sted i syklusen. Så fremt man rekker å få svar på blodprøvene. Det varierer litt hvilke prøver som kreves, men HIV og Hep B og C-sjekk bruker å være et minimum.

Anonymous poster hash: b7370...d5b
Skrevet

Det tok ikke lang tid. Snakk om uker. Jeg var vel ferdig og gravid på 2 mnd.

Stork er dyrt! Ville brukt en annen klinikk.

Skrevet

Takk for svar! Så bra at det ikke er lang ventetid da!

Skrevet

Det tok ikke lang tid. Snakk om uker. Jeg var vel ferdig og gravid på 2 mnd.

Stork er dyrt! Ville brukt en annen klinikk.

Kan du anbefale en annen klinikk?

Skrevet

Vi var hos Vitanova først, vet ikke om den er i drift fremdeles. Det var fint, 'Stork-aktig' (mye omsorg og myke håndklær).

Senere brukte vi CFC, Copenhagen Fertility Center. De er lite omsorgsfokuserte, men dyktige (og billige).

Skrevet

Stork er fantastisk, og ingen ventetid nå :)

Anonymous poster hash: 9e488...d6c

Skrevet

Vi var hos Vitanova først, vet ikke om den er i drift fremdeles. Det var fint, 'Stork-aktig' (mye omsorg og myke håndklær).

Senere brukte vi CFC, Copenhagen Fertility Center. De er lite omsorgsfokuserte, men dyktige (og billige).

Har to ivf barn fra CFC. Anbefales på det sterkeste. Utrolig dyktige, langt fremme på forskning og rimelige priser.

Anonymous poster hash: 9d5bc...73b

Skrevet

Tusen takk for svar! Da vet jeg litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...