Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Det var en snor på en ryggsekk Dette kan skje i hjemmet, på vei fra skolen osv. Så dere surmegga høner her inne som dømte så fælt burde virkelig holde kjeft! Anonymous poster hash: 5913b...c1b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Det sto vel at ulykken skjedde VED barnehagen. Er vel ingen som har bastant påstått av det var barnehagen sin feil? Om noen har det så er det ganske blodig urettferdig å hoppe på en konklusjon for noe som skjedde VED barnehagen (og ikke I barnehagen) Anonymous poster hash: b9565...ac7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Hvor har du lest det? Anonymous poster hash: 84e0d...e2d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Jeg startet den tråden og den var ment som en medfølende tanke til alle involverte. Noe så grusomt. Dro og hentet mine egne barn rett etterpå. Har klemt ekstra på dem i hele går, natt og i dag. Det var mange andre i tråden som også først og fremst tenkte på alle involverte. Synes debatt rundt bemanning i ulike institusjoner er på sin plass, men ikke her og nå. Stakkars, stakkars alle berørte. Anonymous poster hash: 01a01...834
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Ja, endelig fikk dere tilfredsstilt nysgjerrigheten deres. Selvsagt var dette en ulykke. En ulykke ingen kan klandres for. Ulykken skjedde forøvrig i barnehagen. Inne. Så bemanning kan fremdeles være en diskusjon, men det viktigste av alt er å huske på at dette bare er en tragisk forferdelig ulykke. Stakkars foreldre som i tillegg må gi media tillatelse til å frigi dødsårsak og navn pga spekulanter rundt omkring. Også her inne. Hjertet mitt blør Anonymous poster hash: 9a9d5...b74
Elskerhøsten2014 Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Forferdelig trist ;( nå må A. få hvile
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Uff, så forferdelig! Blir nødt til å sjekke barnas barnehagesekker nå Anonymous poster hash: 872f3...4f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Utrolig trist. Jeg googlet litt og kom over 3 andre saker hvor barn har blitt kvalt i barnehage, tragisk:( Anonymous poster hash: 86f61...523
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Grusomt!! Jeg tillater meg likevel å lure på hvor de ansatte var... Jeg kan ikke tro det skjedde på 1-2-3. I en bhg bare et par minutter unna denne, ble en gutt kvalt av en hoppestrikk, for et par år siden. Denne gutten overlevde, men er hjerneskadet/multihandikappet. Sånnne ulykker skal bare ikke skje:( Anonymous poster hash: 3b4e2...bed
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Går å klipper over snora på barnehagesekken.. Grusom hendelse! Håper aldri noen må oppleve noe slikt igjen!! Stakkars de pårørende Anonymous poster hash: 56b6e...f2f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Grusomt!! Jeg tillater meg likevel å lure på hvor de ansatte var... Jeg kan ikke tro det skjedde på 1-2-3. I en bhg bare et par minutter unna denne, ble en gutt kvalt av en hoppestrikk, for et par år siden. Denne gutten overlevde, men er hjerneskadet/multihandikappet. Sånnne ulykker skal bare ikke skje:( Anonymous poster hash: 3b4e2...bed Slutt å spekulere, bare SLUTT! Faens bedreviter Anonymous poster hash: d2731...825
HeltAnonym Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Vær så snill ikke spekuler i dette. Ting kommer frem tidsnok.. Her er det et barn som er død og all min medfølelse går til de pårørende og ansatte i barnehagen. Dette er det verste som kan skje og familien og de rundt trenger nå ro og ikke at folk sitter og spekulerer i dette. Jeg håper forklaringen kommer, men KUN på det grunnlag av at jeg som pedagog i Bhg vil vite hva vi må være enda mer obs på så dette aldri skjer igjen! Alle mine tanker går til de berørte i denne tragiske ulykken og skal tenne et lys for gutten og hans familie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå