Gå til innhold

Ting som bare eksisterer på dette forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du burde visst bedre enn å bli uplanlagt gravid slik at barnet blir født 1.september og du ikke umiddelbart har penger til å gå hjemme et ekstra år. Det er tydeligvis slik her inne at har du ikke råd til å være ett år uten inntekt så lever du over evne, og burde unngått all sex, selv om du går på ppiller.

Samtidig lurer alle på når skattepengene og barnetrygden kommer. Og får utbetalt 1 million hver i året.

Det er ihvertfall min oppsummering av dette forumet..

Og gud forby at mobilen gir deg en stavefeil, da er du stokk dum da...

Anonymous poster hash: 47255...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker uttrykket sambo titt og ofte jeg ;)

Anonymous poster hash: 057cb...9d8
Skrevet (endret)

Har man problemer med barnas venner eller naboene kan man ikke si fra, men går og irriterer seg helt til man sprekker fullstendig.

Babyer kan få tilknytningsforstyrrelse dersom mor overlater den til far en halvtimes tid sånn at hun selv kan ta en dusj.

Dersom noen virkelig har det vanskelig og trenger råd og hjelp er det fint å overhøvle dem skikkelig og sparke dem grundig mens de ligger nede. Naturligvis anonymt.

Endret av Superdolly
Skrevet

Uttrykket: mammahjerte blør....

Jeg syns det er utrolig underlig uttrykk, og har bare lest det her.. (det eksisterer sikkert andre steder også, men jeg kommer aldri til å bruke det!!)

Anonymous poster hash: 4338a...a44

Skrevet

To ord jeg tror jeg bare har hørt om her; biffgardiner og rompelukt.

Herlige bim!

Anonymous poster hash: 66b37...aec

Skrevet

At noen ikke forstår et innlegg med flere avsnitt, bare fordi det er 3-4 skrivefeil eller språkfeil. 
"Skriv skikkelig sånn at folk forstår deg, kvinne!" Det er sjeldent vanskelig å tolke det som blir skrevet, synes jeg da. 

Skrevet

Hyllebærsaft

IRL er hyllebærsaft kjempegodt! (Eller er det hylleblomstsaft..?)

Anonymous poster hash: 706fd...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...