Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har altfor høyt inntak av sukker, både gjennom sukkerholdig mat og drikke. Er ikke overvektig, men antakeligvis feilernært. Den sukkerholdige maten kommer i stedet for, ikke i tillegg til sunn mat. Kan feks bytte ut middag med sjokolademelk. Noen av mine symptomer: - uren hud - trøtt hele tiden - oppblåst mage/ mye gass - pløsete ansikt til tider - gjentatte soppinfeksjoner Hva i all verden skal jeg gjøre?! Klarer ikke ta tak i problemet, er rett og slett avhengig. Hjelp!! Anonymous poster hash: ab7a8...ed8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Sjekk D-vitamin nivået ditt. Og gå "cold turkey" på sukker. Kutt det ut. Etter en uke er det mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Har faktisk sjekket det, og det er lavt. Samme med jern. Har det betydning? Anonymous poster hash: ab7a8...ed8
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Ja begge deler kan ha stor betydning. Du bør få tilførsel av begge deler for å fylle opp lageret. Vil også anbefale deg å kutte tvert. 2 uker eller 2 mnder. Når du har kommet over kneika går suget over og jo lenger du holder på jo mindre savner du det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Tusen takk for råd! Må jeg kutte HELT, dvs ikke ha brunost med syltetøy på brødet engang? Og vet du hvorfor mangel på jern og vitamin d har betydning for sukkersug? Anonymous poster hash: ab7a8...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå