Gå til innhold

Til dere guttemammaer som mener at jenter er mindre verdt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker de som må påpeke det ene kjønnets fortrinn fremfor det andre er de som skulle ønske de fikk det andre kjønnet.

Jeg synes BARN er fantastisk jeg.

Anonymous poster hash: 92723...3f5

Skrevet

Blir du like provosert av jentemammaer som mener gutter er mindre verdt?

Anonymous poster hash: ed7d6...7a0

Skrevet

Jeg tenker de som må påpeke det ene kjønnets fortrinn fremfor det andre er de som skulle ønske de fikk det andre kjønnet.

Den signerer jeg 100%. De som tviholder på gamle utdaterte meninger om det enkelte kjønn prøver bare å svelge unna det faktum at de fikk kun det ene kjønnet men ville egentlig ha begge kjønn. Skuffelse kalles det,og den beste medisinen mot å ikke virke skuffet er angrep...synd egentlig.

Jeg har begge kjønn og kan med hånda på hjertet si at de er herlige alle de tre ungene mine!

Anonymous poster hash: aaaed...322

Skrevet

Selvfølgelig. Det er fantastisk med både gutter og jenter

Anonymous poster hash: b5b2a...0cb

Skrevet

Jeg mener og at begge kjønn er like mye verdt. Både jenter og gutter er fantastiske. Her handlet det om at jenter blir sett på som svake og sett ned på

Anonymous poster hash: b5b2a...0cb

Skrevet

At man ønsker seg det ene kjønnet fremfor det andre betyr vel ikke at man synes at det motsatte kjønn er mindre verdt vel?
Jeg har uansett aldri forstått meg helt på det med å ønske kjønn fremfor barn, men det er når min mening....

Skrevet

Jeg tenker de som må påpeke det ene kjønnets fortrinn fremfor det andre er de som skulle ønske de fikk det andre kjønnet.Jeg synes BARN er fantastisk jeg.Anonymous poster hash: 92723...3f5

Den signerer jeg 100%. De som tviholder på gamle utdaterte meninger om det enkelte kjønn prøver bare å svelge unna det faktum at de fikk kun det ene kjønnet men ville egentlig ha begge kjønn. Skuffelse kalles det,og den beste medisinen mot å ikke virke skuffet er angrep...synd egentlig. Jeg har begge kjønn og kan med hånda på hjertet si at de er herlige alle de tre ungene mine! Anonymous poster hash: aaaed...322
signerer disse to!!!

Anonymous poster hash: 95294...368

Skrevet

Bare her på DIB man kan ha så rare diskusjoner :P

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk et barn. Vi prøvde i 6 år med prøverørsmetoden og med all slags kjerringråd .

Hver eneste dag takker jeg for den fantastiske ungen min :)

Noen barn mindre verdt ? Helt hinsides at noen kan tenke slikt.

Anonymous poster hash: f5a05...086

Skrevet

JA

Anonymous poster hash: d227d...16a

Skrevet

Har lagt merke til her inne at gravide som ønsker jeg jente eller kvinner som har døtre får så ørene flagrer.

Gravide som ønker seg gutt og kvinner som har sønner får masse ros og gode ord.

Utrolig merkelig opplegg.

Anonymous poster hash: 52b3e...62d
Skrevet

Har lagt merke til her inne at gravide som ønsker jeg jente eller kvinner som har døtre får så ørene flagrer.

Gravide som ønker seg gutt og kvinner som har sønner får masse ros og gode ord.

Utrolig merkelig opplegg.

Anonymous poster hash: 52b3e...62d

Enig! Sier man her inne at man ønsker seg gutt, er det kjempeflott det, men sier man at man ønsker seg en jente, ja da er helvete løs! 

Man har liksom ikke lov å ønske seg jente, det er fy-fy, men gutter det er bare flott! Sykt.

Jeg tror at innerst inne går alle med et ønske om kjønn, om de vil innrømme dette eller ikke. 

Selvfølgelig er et barn et barn, og uansett ønsker og håp en person må ha, tror og mener jeg at man blir like glad for det man får uansett, selv om man kanskje må gå gjennom en liten skuffelse. Særlig hvis det er siste barnet man skal ha, så har jeg full forståelse for det å sørge litt over barnet man ikke fikk. Det betyr jo ikke at man ikke vil elske det barnet man får noe mindre.

Har ønsker for et spesifikt kjønn jeg også, selv om jeg veldig gjerne vil ha minst en av hver før jeg er ferdig. Men vil veldig gjerne ha det ene kjønnet først, for å få det ut av systemet. Får jeg det andre kjønnet først så er jo det greit også, for jeg vil jo ha flere sjanser. Men dette er jo ikke noe jeg kan kontrollere. Ja, jeg kommer til å bli skuffet om jeg ender opp med bare ett kjønn på barna mine, men jeg vet jeg kommer til å elske de barna jeg får uansett.

Anonymous poster hash: c599f...cc7

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er nødt til å påstå st det ene kjønnet er bedre enn det andre og omvendt.

Overlykkelig over mine snart 2 friske jenter. Hadde blitt like overlykkelig over 2 friske gutter.

Anonymous poster hash: 7052c...ffe

Skrevet

Gaaahd....! 
Jeg kjenner at jeg blir irritert på meg selv fordi jeg lar meg provosere, men likevel: KUTT UT!

Jeg kan ikke tenke meg at noen syns at det ene kjønnet er mer eller mindre verdt, at noen ønsker seg ene eller andre kjønnet får være opp til hver enkelt. 

Og det der med at guttemammaer får ros og jentemammaer pes: Tull og tøys! 

Dette går begge veier, selv syns jeg oftest jeg ser at jentemødre syns at gutter er såååå slitsomme... 

(jeg har begge kjønn, til info) 

Anonymous poster hash: 212a4...b7d
Skrevet

Jeg har to herlige gutter, som betyr alt for meg. Får ofte spørsmål om når tredje mann kommer, og får ofte høre at da kommer jenta... Syntes det er litt sårt, for jeg er så glad i gutta mine og vis det kommer en til en kjønn ikke viktig. Men et friskt barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...