sug lut Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Mulig kinolyst. Hva skal man se da? Krig og fred og sånn er kjedelig, thriller er slitsomt, jeg vil ha en god fin film. Dersom det blir noe av i det hele tatt.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har ikke vært på kino på 10 år når jeg tenker etter Følger med her i tilfelle noen har noen gode ideer Kunne trengt et par timer avkobling kjenner jeg
☆☆☆ Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Var på kino i påska i fjor, og ein gong året før. Med to små er moglegheitene begrensa. Men vi er stamkundar på filmsjappa, leiger film meir enn annakvar veke. Hører at dei som har lest boka "Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant" har vore skuffa, men for meg og mannen var den hysterisk morsom og også ein varm og fin film.
frk Nilsen Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Hundreåringen var bra den, men da bør du ikke ha lest boken. Masse hull i filmen. Hva med en av disse? Har ikke sett dem, men kunne tenkt meg å se dem. http://www.oslokino.no/incoming/article1119401.ece http://www.oslokino.no/incoming/article1123935.ece http://www.oslokino.no/incoming/article1140488.ece http://www.oslokino.no/incoming/article1163058.ece
Gjest beef sister Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har ikke sett en fin kinofilm, dessverre, men både 22 Jump Street og Edge of Tomorrow var bra, men det er jo komedie og thriller (den siste ødelegges litt av Tom Cruise, for han kan jeg ikke fordra).
ms.Pond Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Har ikke vært på kino siden en nerdgasmisk kveld med fez'er og tversoversløyfer. Men kunne godt tenkt meg en tur! Så hvis du finner noe bra vil jeg gjerne ha tips. Forøvrig, The Lunchbox ser ut som noe for meg for tiden, bortsett fra at jeg antakelig vil tute gjennom det meste av filmen.
sug lut Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har vel egt kommet til at alenetid og fredeligtid skal få være akkurat det i dag. Kino begynner jo kl så-og-så og det er akkurat sånne faste rammer jeg virkelig trenger ferie fra i dag. Men ellers må jeg jo si at om dere ikke har sett den så er Maleficent den beste filmen på mange år, og da snakker jeg om for MEG i tillegg til unga. Mektig, varm, hard, romantisk, voldsom - med svik og gjengjeldelse og tilgivelse og skjønnhet. Men ikke ta med unger under aldersgrensa, den er virkelig voldsom. Og se den i 3d og med originaltale, selvsagt.
mamman til to gutter Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Jeg så Rio 2 i går og den var bra:-) I alle fall falt den i smak hos barna... Forrige gang jeg var på kino uten barn kan jeg knapt huske, men mulig det var en Harry Potter film i 2007. Tror jeg snart må prioritere en kinofilm som jeg velger!
frk Nilsen Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Har ikke vært på kino siden en nerdgasmisk kveld med fez'er og tversoversløyfer. Men kunne godt tenkt meg en tur! Så hvis du finner noe bra vil jeg gjerne ha tips. Forøvrig, The Lunchbox ser ut som noe for meg for tiden, bortsett fra at jeg antakelig vil tute gjennom det meste av filmen. Hello sweetie Heldige deg som så den på kino!
Gjest beef sister Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har vel egt kommet til at alenetid og fredeligtid skal få være akkurat det i dag. Kino begynner jo kl så-og-så og det er akkurat sånne faste rammer jeg virkelig trenger ferie fra i dag. Men ellers må jeg jo si at om dere ikke har sett den så er Maleficent den beste filmen på mange år, og da snakker jeg om for MEG i tillegg til unga. Mektig, varm, hard, romantisk, voldsom - med svik og gjengjeldelse og tilgivelse og skjønnhet. Men ikke ta med unger under aldersgrensa, den er virkelig voldsom. Og se den i 3d og med originaltale, selvsagt. Så den anbefales ikke for noen under 11? Ser den er satt som PG i USA, og det er vel fra åtte og opp, men i Norge står det 11.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Har hørt endel bra om The Fault in Our Stars/ Faen ta skjebnen, men jeg vet ikke om den evt bare er bra for fjortisa?
stjertløvetann Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 (endret) The Grand Budapest Hotel! Har ikke sett den sjøl ennå, men med Wes Anderson som regissør, og bl.a. Harvey Keitel, Tilda Swinton, Ralph Fiennes, Adrien Brody, Willem Dafoe, Jude Law, Bill Murray, Owen Wilson og Edward Norton på rollelista, mistenker jeg at det ikke kan bli stort annet enn severdig! Endret 28. juni 2014 av stjertløvetann
sug lut Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2014 Har hørt endel bra om The Fault in Our Stars/ Faen ta skjebnen, men jeg vet ikke om den evt bare er bra for fjortisa? Der har jeg lest boka, og den var veldig fin, og så leste jeg en anmeldelse i ett eller annet utenlandsk tidsskrift som sa at filmen var altfor strigla og pyntelig. Men jeg kan anbefale boka!! Så den anbefales ikke for noen under 11? Ser den er satt som PG i USA, og det er vel fra åtte og opp, men i Norge står det 11. Jeg hadde med meg en gjeng elleveåringer, helt vanlige, og det var en som gråt på det mest voldsomme men likevel storøyd proklamerte at det var den beste filmen hun hadde sett. Jeg ville ikke tatt med en åtteåring, ikke fordi det er blod eller gørr men fordi det er for mektige slag-scener og for store følelser.
sug lut Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2014 The Grand Budapest Hotel! Har ikke sett den sjøl ennå, men med Wes Anderson som regissør, og bl.a. Harvey Keitel, Tilda Swinton, Ralph Fiennes, Adrien Brody, Willem Dafoe, Jude Law, Bill Murray, Owen Wilson og Edward Norton på rollelista, mistenker jeg at det ikke kan bli stort annet enn severdig! Den er fantastisk, rett og slett, bisarr og fantastisk.
Anne-B. Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Har hørt endel bra om The Fault in Our Stars/ Faen ta skjebnen, men jeg vet ikke om den evt bare er bra for fjortisa? Denne er veldig fin. Vond, men vakker og fin.
Gjest beef sister Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Har hørt endel bra om The Fault in Our Stars/ Faen ta skjebnen, men jeg vet ikke om den evt bare er bra for fjortisa? Der har jeg lest boka, og den var veldig fin, og så leste jeg en anmeldelse i ett eller annet utenlandsk tidsskrift som sa at filmen var altfor strigla og pyntelig. Men jeg kan anbefale boka!! Så den anbefales ikke for noen under 11? Ser den er satt som PG i USA, og det er vel fra åtte og opp, men i Norge står det 11. Jeg hadde med meg en gjeng elleveåringer, helt vanlige, og det var en som gråt på det mest voldsomme men likevel storøyd proklamerte at det var den beste filmen hun hadde sett. Jeg ville ikke tatt med en åtteåring, ikke fordi det er blod eller gørr men fordi det er for mektige slag-scener og for store følelser. Den hadde definitivt ikke vært noe for åtteåringen, men den var definitivt noe for meg. Slenger meg på anbefalingen - tror den er en av mine favorittdisneyfilmer (men det sier jeg omtrent etter hver Disneyfilm jeg ser).
ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Her var det masse godt forslag! Og så fine anmeldelser Maleficent står definitivt på lista nå! Digger Disney, det er mange gode poeng man tar som voksen, men ikke ser som barn, så det er tydelig at de legger lista for suksess hos flere aldersgrupper Stas for hele familien! Noterer ivrig her nå, og håper flere av disse filmene fortsatt går når jeg får frihelg en gang sent i august
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Kino er sjov og spas for meg siden det blir alt for sjelden. Merker meg forslagene og håper vi får tatt én kinotur i ferien ihvertfall. Ny sesong av Orange is the new Black dekker for tiden behovet for tv-tittingen.
ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Har ikke vært på kino siden en nerdgasmisk kveld med fez'er og tversoversløyfer. Men kunne godt tenkt meg en tur! Så hvis du finner noe bra vil jeg gjerne ha tips. Forøvrig, The Lunchbox ser ut som noe for meg for tiden, bortsett fra at jeg antakelig vil tute gjennom det meste av filmen. Hello sweetie Heldige deg som så den på kino! Jah, det var stas Du skulle ha vært med Artig intro hadde de laget og Skipper du til 5:42 så slipper du masse folk som skravler og ler i bakgrunnen....
ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Kino er sjov og spas for meg siden det blir alt for sjelden. Merker meg forslagene og håper vi får tatt én kinotur i ferien ihvertfall. Ny sesong av Orange is the new Black dekker for tiden behovet for tv-tittingen. Har den kommet? :D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Kino er sjov og spas for meg siden det blir alt for sjelden. Merker meg forslagene og håper vi får tatt én kinotur i ferien ihvertfall. Ny sesong av Orange is the new Black dekker for tiden behovet for tv-tittingen. Har den kommet? :D Åhjadda 😀
ms.Pond Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Kino er sjov og spas for meg siden det blir alt for sjelden. Merker meg forslagene og håper vi får tatt én kinotur i ferien ihvertfall. Ny sesong av Orange is the new Black dekker for tiden behovet for tv-tittingen. Har den kommet? :biggrin: Åhjadda Hærli! Da blir det benking foran netflixskjermen når kvalmen melder sin ankomst i kveld
frk Nilsen Skrevet 29. juni 2014 #23 Skrevet 29. juni 2014 Kino er sjov og spas for meg siden det blir alt for sjelden. Merker meg forslagene og håper vi får tatt én kinotur i ferien ihvertfall. Ny sesong av Orange is the new Black dekker for tiden behovet for tv-tittingen. Har den kommet? :biggrin: Åhjadda Så 2 episoder i går av sesong 2 mens mannen var ute på fest
Iiiiik Skrevet 29. juni 2014 #24 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har en kinodate på tirsdag faktisk. Med mannen. Vi sikter mot "Grand Hotel Budapest" (eller noe tilsvarende). Gleder meg til det Og gleder meg også til Orange is the New Black!
stjertløvetann Skrevet 29. juni 2014 #25 Skrevet 29. juni 2014 The Grand Budapest Hotel! Har ikke sett den sjøl ennå, men med Wes Anderson som regissør, og bl.a. Harvey Keitel, Tilda Swinton, Ralph Fiennes, Adrien Brody, Willem Dafoe, Jude Law, Bill Murray, Owen Wilson og Edward Norton på rollelista, mistenker jeg at det ikke kan bli stort annet enn severdig! Den er fantastisk, rett og slett, bisarr og fantastisk. Bisarr og fantastisk, faktisk! Mer kan en enkel sjel ikke kreve, så jeg tar deg på ordet, og har med ett store ambisjoner om å somle meg på kino før den tas av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå