Gå til innhold

Inspirert: Av alle innleggene om FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med å overvåke og angripe Fotballfrue hele tiden?

Klager over hva hun bruker til å penger på. Hun virker som om hun har et flott liv, en happy unge og trives sammen med mannen sin. 

Er det sjalusi? Eller hva er det? Syns det er fryktelig mye gnåling om hva hun bruker tiden og pengene sine på. hva så om hun bruker pengene på det hun har lysy på, hva så om hun får sponset ting i hytt og gevær og hva så om hun bruker tid på å blogge og å trene selv om hun har små barn. Jeg brukte tid til å trene, blogge og fullførte videregående mens jeg først hadde en unge også to ungen. Ferdi med videregående mini var 1 år. Skal jeg også skytes eller? Bare fordi jeg gjorde noe annet enn å bare dulle dalle med baby hele døgnet.

Dulle dallet masse, men ikke pokkern om det tar 24 timer i døgnet.

Anonymous poster hash: 58d4e...27a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er bare å promotere bloggen. Jo mer negativt det står jo fler går inn på bloggen og jo mer penger tjener hun.

Om hun skriver innleggene selv eller om hun har venner som gjør det vet jeg ikke, men effektiv reklame er det tydligvis.

Anonymous poster hash: 17c0c...7f6
Skrevet

Tror det er glorifiseringen hun stadig framstiller som irriterer folk. At alt er perfekt og så rosa hele tiden!

Anonymous poster hash: fbcc9...5b9

Skrevet

Bryr meg ikke så veldig om henne.

Men hender jeg titter innom bloggen.

Det er ting som imponerer meg med henne og ting jeg synes er trist.

Hun klarer i vekke noen følelser i meg.

Jeg synes hun har god smak, virker flink til å lage mat, hun har et flott hjem og den viktigste egenskapen for meg, hun er glad i og snill med dyr.

Det triste aspektet er at det kan se ut som alle disse flotte tingene ikke er nok for henne. Javisst har hun en trent kropp men jeg er overbevist om at hun fortsatt må ha en form for spiseforstyrrelse og dermed heller ikke ha det så godt med seg selv.

Uansett. Hun virker som et godt menneske og all hetsen hun utsettes for er ufortjent.

Anonymous poster hash: 98e00...6c6

Skrevet

Jeg hater blogger,så jeg leser de  aldri.Det er fordummende, det skaper press og stress fordi noen er "perfekte" og det er ikke hvermansen.SÅ jeg gidder aldri å gå inn på megetsigende kjedelige blogger uten mål og mening...

Anonymous poster hash: c9030...985
Skrevet

Jeg hater blogger,så jeg leser de aldri.Det er fordummende, det skaper press og stress fordi noen er "perfekte" og det er ikke hvermansen.SÅ jeg gidder aldri å gå inn på megetsigende kjedelige blogger uten mål og mening...

Haha. For å delta på er anonymforum gjør deg smartere?

LOL... 😂

Skrevet

Jeg hater blogger,så jeg leser de aldri.Det er fordummende, det skaper press og stress fordi noen er "perfekte" og det er ikke hvermansen.SÅ jeg gidder aldri å gå inn på megetsigende kjedelige blogger uten mål og mening...

Haha. For å delta på er anonymforum gjør deg smartere?

LOL...

Det sier jeg overhodet ikke.Men her inne er det mange interessante temaer som blir tatt opp og mange nye tanker og ideer om ting,både positive og negative. På en blogg er det kun en person som skriver og mener,og ja,det er kjedelig og fordummende.

Skrevet

Jeg hater blogger,så jeg leser de aldri.Det er fordummende, det skaper press og stress fordi noen er "perfekte" og det er ikke hvermansen.SÅ jeg gidder aldri å gå inn på megetsigende kjedelige blogger uten mål og mening...Anonymous poster hash: c9030...985

Haha. For å delta på er anonymforum gjør deg smartere?LOL... Anonymous poster hash: 98e00...6c6

Det sier jeg overhodet ikke.Men her inne er det mange interessante temaer som blir tatt opp og mange nye tanker og ideer om ting,både positive og negative. På en blogg er det kun en person som skriver og mener,og ja,det er kjedelig og fordummende. Anonymous poster hash: c9030...985
Jeg er både enig og uenig med deg! Det spørs hvilke blogg man liker å følge! Ja, det finnes mange rosabloggerne, mange av dem er rett og slett til å spy av! Men det finnes også bloggere som skriver meningsfylte og dypere ting, det spørs helt hvilke interesse hver enkelt har!

Anonymous poster hash: fbcc9...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...